Kjelle Postat 8 april 2012 Dela Postat 8 april 2012 Ojdå den här tråden har jag inte lagt märkte till förut!Kul med nostalgi. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 8 april 2012 Författare Dela Postat 8 april 2012 Ojdå den här tråden har jag inte lagt märkte till förut!Kul med nostalgi.Det har du mycket att bidra med också, så rocka loss nu Kjell:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 8 april 2012 Dela Postat 8 april 2012 Kommer ihåg mitt första saltkar nu när du skriver och visar dessa härliga bilder här.Jag hade 1979 ett 600 liters salkar med kolfilter och bottenfilter.Kommer ihåg att jag gick till våran vetrinär här och fick honom till att skriva ut den medecin jag ville ha mot pricksjuka, han höll på att bli galen då han sa att det var nog för stt döda en häst men det funkade på den tiden när man inte hade något annat levande i karet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
cheva Postat 8 april 2012 Dela Postat 8 april 2012 hheemm det vad tider hemgjorda skummare av petflaskor boten filter Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.