Gå till innehåll

Linköping


NephruruS

Rekommenderade inlägg

Hejsan, tänkte bara höra om det finns någon vänlig själ här på forumet ifrån Linköping

som kanske har lust att visa upp sitt akvarie för en nybörjare?

Vore lite kul med inspiration, det enda akvariet jag sett live är hos den lokala handlaren

och det skulle vara trevligt att få se något mer :)

Mvh.Henrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ordnat några saltträffar i vår akvarieförening (Linköpings Akvarieförening) och kommer att fortsätta att försöka få till några saltkvällar varje år.

Kom gärna med förslag till oss i föreningen eller gå med så kan ni ju vara med och påverka vad som händer i stan!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 veckor senare...

Lyfter min gamla tråd fast har en helt ny förfrågan den här gången!

Tänkte höra om det finns någon i östergötland som brukar åka till några andra butiker än den vi har här i länet?

Tycker det vore kul att komma iväg till en annan affär och kika lite när dom fått in ngn ny sändning eller liknande,

Tyvärr har jag inte körkort själv så därför undrar jag om det finns möjlighet

att kunna följa med någon annan som kanske funderar på att åka upp mot sthlm till triton kanske?

eller till biotedmarine mfl neråt?

Givetvis skulle jag hjälpa till med bensinpengar isåfall

Mvh.Henrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 10 månader senare...

Ok, gammal tråd men med en fin rubrik :)

Har återfallit för tredje gången nu men i ett lite mindre o mer rimligt format denna gång. Konstigt att suget kommer tillbaka precis när man gjort sig av med alla prylar....

Kollar läget igen efter salta killar/tjejer i Linkan. Vet att det finns några.

Skulle vara kul o snacka lite med likasinnade, byta erfarenheter, fraggar mm

Skriv här eller mejla mig.

campokatt@hotmail.com

/Mattias

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vore ju riktigt trevligt om man skulle få igång lite såna möten, så man inte behöver psyka ihjäl flickvännen och Lennart o Rolle på korallfisken med tjat om karet :). Finns ju som sagt några riktigt duktiga människor här i stan med stora fina kar, och så finns ju en hel del i närområdet, Norrköping, Motala & Mjölby och Sillen vore ju trevligt att skaka tass med också.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...