jimmy Postat 13 januari 2008 Postat 13 januari 2008 Försöker lägga in en annons men när jag skrivit hela å ska ladda upp den så kommer bara detta upp. Citera
wrang Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Testa igen om det kanske bara var för stunden. Jag testade nu och det funkade med IE och MF Citera
jimmy Postat 15 januari 2008 Författare Postat 15 januari 2008 jag har nog provat 10 gånger men får upp samma medelande eller så är det bara en vit sida så nu har jag gett upp ska prova med expolrer när jag orkar Citera
aerie Postat 16 januari 2008 Postat 16 januari 2008 jimmy, prova att lägga in annonsen utan bild om du inte gjort det. Jag fick nämligen problemet att jag bara kom till en tom sida varenda gång utan att något hände, visade sig att den inte gillade min gif bild så när jag konverterat den till jpg så funkade allt fint. Citera
jimmy Postat 17 januari 2008 Författare Postat 17 januari 2008 har inte hunnnit prova jag gör ett försök i mrgon kväll Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.