Arcticreef Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Nån som känner till något bra månljusbelysning som jag kan nypa fast på kanten till mitt nano? Citera
wrang Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Kolla på dennaRio Moonlight 10st Leds Day light Är utmärkt för nanoakvarium eller för månljus i ett större kar. Ljushuvudet kan böjas åt valfritt håll. Länk Citera
caesar_82 Postat 12 maj 2008 Postat 12 maj 2008 Hittade ovan nämda produkt på pwss. Dem har även två liknande andra varianter. Se länk :http://www.pwss.se/home.php?cat=994Vad är det som skiljer dem åt? Day light respektive deepblue sea?Funderar på vilken som kan vara lämligast att använda som månljus under ngn timmes tid efter att den vanliga armaturens släcks ned. Citera
Sillen Postat 13 maj 2008 Postat 13 maj 2008 Går de på 220 V? Vill inte vara beroende av batteri. Citera
caesar_82 Postat 13 maj 2008 Postat 13 maj 2008 Vore bra att få mer info om dessa belysningar innan man köper dem. Någon som har en hemma? Drivs dem av batterier? Se gärna mina frågor i mitt inlägg ovan. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.