crille Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 säkert bara luft o vatten i påsarna;), fast jag tyckte man kunde skymta en juvenil kejsare:) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 ja....längs ut till vänster finns det nåt som ser ut som en liten imperiator. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
malm Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 ja....längs ut till vänster finns det nåt som ser ut som en liten imperiator.håller med jonas.. visst är det en Imperator man skymtar i påsen längst till vänster,.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 6 mars 2009 Författare Dela Postat 6 mars 2009 haha crille vist är det så luft och vatten Helt rätt vist är det en Imperator lägst till vänster.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 2 rätt av två möjliga, kostar en fragg Robin:) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 2 rätt av två möjliga, kostar en fragg Robin:)inte illa crille....hur gjorde du för att se det?? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 Kör upp bilden i originalstorlek, titta sedan utanför lådan, påsen till vänster. Think outside the box, helt enkelt. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 Kör upp bilden i originalstorlek, titta sedan utanför lådan, påsen till vänster. Think outside the box, helt enkelt.Måste ju såklart sett fisken för att gissat på imperiator. Var ironisk. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 6 mars 2009 Författare Dela Postat 6 mars 2009 Jaja får la slänga upp några kassa bilder.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 hej hur har det gått med din XXL carpet anemon och hajen?? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 snyggt bygge.....vad är det för lampor du har??? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 Ser ju riktigt bra ut detta !!Ingen bild på Hajen dock. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 mkt fint robbin!du får hålla oss uppdaterade lite oftare med bilder. För vi vill ha mer!men du ser ut att ha ett litet otrevligt problem med glasrosor? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 6 mars 2009 Dela Postat 6 mars 2009 mäktigt robin:) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 6 mars 2009 Författare Dela Postat 6 mars 2009 Wrang xxxl carpet anemonen fick för sig att gå och dö efter någon vecka. amatören: det är reeflux 10k i mh:na, i t5 så är det fijipurple och fm´s blue och duo..Moose: Japp sjukt mycket glasrosor men håller på att testa lite fiskar som kan ta glasrosor har tre st nu..Crille: tackar mannen Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 7 mars 2009 Dela Postat 7 mars 2009 Snyggt Robin! revet blev sjukt bra! jäklar när det har blivit överväxt med sps:er Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 7 mars 2009 Dela Postat 7 mars 2009 maffigt, se lite skymmingsfullt ut när det inte är så starkt belyst (Ser så ut), Då vet vi var nästa träff är Var är hajen? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 7 mars 2009 Författare Dela Postat 7 mars 2009 inte starkt belyst??? det är 2500 w belysning.. Vilket räcker gått och väl...Men bilderna stämmer mycket dåligt med verkligheten.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 7 mars 2009 Dela Postat 7 mars 2009 Det var det jag mena, det ser inte så ut om man kollar på andra kar så ser ditt lite mörkare ut som jag gillar 2500W okej hehe, men du har väl 4000L o lite till?? är säkert starkare än det ser ut Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 7 mars 2009 Dela Postat 7 mars 2009 maffigt, se lite skymmingsfullt ut när det inte är så starkt belyst (Ser så ut), Då vet vi var nästa träff är Var är hajen?Därför jag undrade vilka lampor du hade......tyckte det var helt underbara bilder....inte så "upplyst" som andra akvarium bilder kan bli. Nu säger jag inte att andra akvarium bilder är ful.Min bilder blir väldigt blåa....trots att jag inte har så mycket blåljus. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 7 mars 2009 Dela Postat 7 mars 2009 Därför jag undrade vilka lampor du hade......tyckte det var helt underbara bilder....inte så "upplyst" som andra akvarium bilder kan bli. Nu säger jag inte att andra akvarium bilder är ful.Min bilder blir väldigt blåa....trots att jag inte har så mycket blåljus.precis vad jag mena Prova o fixa färgen i photoshop eller liknande. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 23 juni 2009 Författare Dela Postat 23 juni 2009 Har gjort om i karet... så här kommer en dålig film från min mobil.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 23 juni 2009 Dela Postat 23 juni 2009 snyggt robin...... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 23 juni 2009 Författare Dela Postat 23 juni 2009 Nja videon ser ju ut som skit men är bättre än inget.. Men man får tacka... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 23 juni 2009 Dela Postat 23 juni 2009 menade karet.... har översyn med mobilkamera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg