mr cheezy Postat 23 juni 2009 Författare Dela Postat 23 juni 2009 Haha förstod det bara jävlades lite Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 23 juni 2009 Dela Postat 23 juni 2009 hehehe gutt!!Är det en ny start elr? isåfall vad har du för planer för det då? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 23 juni 2009 Författare Dela Postat 23 juni 2009 Nej nej.. Bara ändrade om ls:en då mina "bryggor" mellan pelarna rasade... Planerna är som de alltid varit.. Stora snygga sps och nån lite haj Tyvär så ser man inte korallerna på filmen då alla färger flyter samman.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
rickard81 Postat 23 juni 2009 Dela Postat 23 juni 2009 ser fint ut. fiskarna kan verkligen sträcka ut i din burk. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 23 juni 2009 Författare Dela Postat 23 juni 2009 Tackar... Jo känns bra att kunna ge dom lite utrymme... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 23 juni 2009 Dela Postat 23 juni 2009 now we´re talking.. riktigt mäktigt. får bli en tripp till vetlanda i sommar. 3-4 mil är ju inte så farligt att köra för en titt Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 24 juni 2009 Författare Dela Postat 24 juni 2009 Tycker jag verkligen du ska göra Samuel... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 2 september 2009 Dela Postat 2 september 2009 Tjena hur går det med karet?Fått tag i någon haj? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 2 september 2009 Författare Dela Postat 2 september 2009 Jo det går bra med karet... Haj finns där i.. Dock har jag flyttat så har inte sett karet på en månad, har lämnat ett schema till min far som han ska följa och får daglig uppdatering via telefon.. Vet att samuel tog kort på karet innan jag flyttade som han ska lägga upp här så bara vänta på att de kommer upp.... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 2 september 2009 Dela Postat 2 september 2009 jaså, fasen vart har du flyttat då?kan ju inte lämna ett så stort o mäktigt kar hehe. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 2 september 2009 Författare Dela Postat 2 september 2009 Har flyttat till gbg.. Va tvungen att lämna karet då jag inte kan flytta verken det eller universitetet.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 2 september 2009 Dela Postat 2 september 2009 sorry robin. datorn har haverat här hemma. ska försöka få över lite bilder till brorsans dator å lägga in så snart jag kan.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 3 september 2009 Dela Postat 3 september 2009 har inte min vanliga dator, så jag vet inte riktigt hur kvalitén blir. Robin får själv berätta. som vanligt är inte bilderna lika bra som verkligheten. det här karet är grymt stort, och det kommer inte riktigt fram.. /Samuel Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 3 september 2009 Författare Dela Postat 3 september 2009 Samuel som vanligt grymma bilder.. Som sagt så ser man inte djupet i detta kar, tror inga bilder kan någonsin visa detta det är ju 2 meter till bakväggen men ser ut som max 80 cm eller nått haha.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 3 september 2009 Dela Postat 3 september 2009 Grymt kar, det jag kan tycka ser lite tråkigt ut är att det ser ut som stenen bara är islängd som ett stenröse utan tanke.Vore nog mäktigare med lite höjd o mer bottenyta...Men det kan ju vara bilderna som ljuger oxå. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 3 september 2009 Dela Postat 3 september 2009 hade samma tanke som du ricke, men det ser faktiskt väldigt bra ut IRL.. väldigt naturligt på ngt vis.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 3 september 2009 Författare Dela Postat 3 september 2009 Mer höjd blir det är korallerna är högre.. Skulle aldrig ha stenarna högre upp.. Men smaken är som baken.. Har minst 40 cm sand sunt om hela "Sten högen".. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 3 september 2009 Dela Postat 3 september 2009 Okej, synd att du är i götet nu så man inte kan komma på besök. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 3 september 2009 Dela Postat 3 september 2009 Kul med bilder, det är ju verkligen stort! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 14 september 2009 Författare Dela Postat 14 september 2009 Allt levande tillsalu...Går även köpa hela akvariet komplett... Kontakta mig via pm... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 14 september 2009 Dela Postat 14 september 2009 Vad har hänt???? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 14 september 2009 Författare Dela Postat 14 september 2009 Ja inte mycket har flyttat och min far orkade inte sköta om karet åt mig längre..Även all teknik är tillsalu.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 14 september 2009 Dela Postat 14 september 2009 trist att tappa en "kollega" i närområdet.. ska ut om en stund å botanisera lite , men det hade varit lite roligare om man haft plats i karet Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mr cheezy Postat 14 september 2009 Författare Dela Postat 14 september 2009 Haha sa till pappa att han skulle lägga ut fiskfällen tills ni kom.. Han kanske inte är hemma men då får ni fiska på egen hand... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 14 september 2009 Dela Postat 14 september 2009 shit, vad är det för fisk du säljer? har du någon hjärnkorall? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg