Arcticreef Postat 24 januari 2008 Dela Postat 24 januari 2008 Vad tror ni om denna burk med en överrinningsbox och en liten sump i ena skapet, RO vatten i det andra och en annan belysning. Jag tycker det är snyggt och inte är det sa dyrt heller.http://www.clubanuncios.com/files/89768.jpg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
papi Postat 24 januari 2008 Dela Postat 24 januari 2008 Visst är det snyggt och kul formgivning. Går det att köpa nytt? Hur stort är det? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
diskustok Postat 24 januari 2008 Dela Postat 24 januari 2008 herregud att du lyckas hitta bild på det det e en kar som jag själv planera köpa bänken finns bara i den färgen och det är 2*T5 men kan köpa ytterligare en till hänga bakom den som syns och den finns och köpa dö snygg e den Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spooky Postat 24 januari 2008 Dela Postat 24 januari 2008 Det är nog gjort i plexi va?Väldigt snyggt men repkänsligt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
diskustok Postat 24 januari 2008 Dela Postat 24 januari 2008 vad jag vet e det riktigt glas inte plexi och glaset e rätt tjock Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 24 januari 2008 Författare Dela Postat 24 januari 2008 Karet heter "Fluval Osaka" och är gjort i glas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 24 januari 2008 Författare Dela Postat 24 januari 2008 herregud att du lyckas hitta bild på det det e en kar som jag själv planera köpa bänken finns bara i den färgen och det är 2*T5 men kan köpa ytterligare en till hänga bakom den som syns och den finns och köpa dö snygg e den Yup, det finns i varenda akvarieaffär härnere i Europa. Kostar ca 5000 spänn och finns som 260 o 320 liter. Hade dock tänkt hänga dit en kombination MH/T5 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
oveb Postat 24 januari 2008 Dela Postat 24 januari 2008 Hade dock tänkt hänga dit en kombination MH/T5En sån här kanske Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 25 januari 2008 Författare Dela Postat 25 januari 2008 En sån här kanske Häftigt! Ganska innovativt, maste jag säga. Med hjälp av Babelfish kande jag ju ocksa läsa texten... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 26 januari 2008 Dela Postat 26 januari 2008 Har sett det akvariet Live idag..! Riktigt snyggt faktiskt.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mediabrus Postat 21 februari 2009 Dela Postat 21 februari 2009 Jag funderar på att köpa 260-varianten nu när jag ska uppdatera och bränna så gott som hela min budget på ett rejält vackert akvarium. Vad tror ni om att köra det med en extra 4x39W T5-ramp bakom den synliga, Deltec MCE500 skummare och ett par streamers på runt 4500 l/t? Jag kommer att köra på mestadels mjukkoraller och skivanemoner.Som sagt, ett riktigt riktigt vackert akvarium och möbel! Gillar den mjuka sextiotalsinspirerade lounge-stilen! Skulle passa utomordentligt bra i vår hall! *dreglar* Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.