Wassberg Postat 3 november 2008 Postat 3 november 2008 Som sagt, alla är välkomna, Rosersberg, Enköping, Uppsala, mm ....Ser prel ut som det blir lördag 29/11 em, med möjlighet för de sociala att hänga kvar på kvällen.Hoppas att detta är en dag som passar? Halogen är ju en upptagen man, men har nu lite prioriteringar att göra. Söndag, funkar, men jag tänkte det kunde vara trevligare med en lördag em/kväll. Finns intresse kan jag säkert ratta ihop lite käk./Erik Citera
Trilobite Postat 4 november 2008 Författare Postat 4 november 2008 Är på bröllop då verkar det som! Citera
Halogen Postat 4 november 2008 Postat 4 november 2008 Låter jättetrevligt men jag ska på en show på circus då....... inte så populärt att ställa in.Enda Lördan jag kan före Jul är den 13/12....men det blir fler tillfällen./ Hälsningar Pär Citera
Wassberg Postat 4 november 2008 Postat 4 november 2008 Passar söndag 30/11 bättre?Vore kul om ni kunde komma./Erik Citera
Halogen Postat 4 november 2008 Postat 4 november 2008 Typiskt att det är så tjockt i kalendern. Vi kommer att åka hem från Stockholm på Söndag vilket betyder, sen eftermiddag i så fall för min del. Samtidigt vågar jag inte säga någonting...mao ta inte hänsyn till mig. Men om det blir då, så ska jag göra mitt yttersta för att komma./ Hälsningar Pär Citera
Wassberg Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 Så här blir det nu:Saltträff hos mig.Sön 30/11 från kl 14 och framåt.Fika serveras.Skicka ett PM om ni vill komma så blir den här tråden lite kortare!Erik Wassberg, Kyrkvägen 33, Bälinge. Tel: 0706-552723 (om ni kör vilse).Bil: Enklast kör gamla E4 norrut genom Lövstalöt, mot slutet ta vänster mot Bälinge, kör rakt fram tills ni kommer till en fyrvägskorsning, fortsätt rakt fram i denna och ni är på Kyrkvägen. Det går även att köra Gysingevägen 272 via Ulva kvarn, sväng då hö i Bälinge vid skylten Skuttunge, sen rakt fram och andra vägen vänster är Kyrkvägen. Vi bor i ett äldre vitt hus på höger sida, med en glasveranda på övervåningen.Buss: Stadsbuss 111 mot Bälinge, hållplats Nyodlarvägen, här börjar Kyrkvägen.Alla varmt välkomna!Erik Citera
bläckis Postat 10 november 2008 Postat 10 november 2008 jag hade tänkt ta med lite levandesten så om nån vill byta nåt har nåt annat förslag så skulle de vara kul. Citera
Wassberg Postat 16 november 2008 Postat 16 november 2008 En liten påminnelse så här på kvällskröken. Citera
Wassberg Postat 17 november 2008 Postat 17 november 2008 EmanuelIllustratörenHalogen ?BläckisKjellindenGimlix, 2 persoch undertecknad förståsAkvariet på 800 liter har varit igång ca 8 månader. Det finns ca 50 arter SPS och LPS av varierande storlek, lägre djur, kirurger, anthias etc. För den teknikintresserade finns lite tekniska lösningar att kika på. Jag har ju ingen bra kamera, annars hade jag slängt upp lite bilder, men det kommer väl så småningom. Allt har gått bra så här långt, förutom lite Bryopsis som nu verkar fått fäste. Men man kan inte vänta på ett perfekt kar för att ha en träff!VälkomnaErik Citera
Wassberg Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 Jag har hittat en kamera och tagit två bilder som lite försmak till söndagen. Detta är de två första bilderna på akvariet så ha överseende!Välkomna!Erik W Citera
Emanuel Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 Tjusigt!Det blir kul att se live på söndag. Citera
havre Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 Fint som smör!Synd att man är upptagen på söndag... Citera
Trilobite Postat 27 november 2008 Författare Postat 27 november 2008 Jag - kanske - kan komma, tar med mig lite euphylliafraggar i så fall, ett par riktigt fina. Citera
Sillen Postat 27 november 2008 Postat 27 november 2008 Tjusingt värre! Se nu till att lägga upp bilderna så att även de utanför Uppsala området ser dem! Citera
Wassberg Postat 28 november 2008 Postat 28 november 2008 Tjusingt värre! Se nu till att lägga upp bilderna så att även de utanför Uppsala området ser dem!Det får väl bli en tråd när kamerabiten löst sig så småningom. Vi börjar med en träff med nybakta lussebullar.Erik Citera
Halogen Postat 28 november 2008 Postat 28 november 2008 Mycket fint Erik....men det förstod jag efter en så seriös och omsorgsfull satsning. Därför ska jag göra mitt yttersta för att kunna komma och få titta på karet "live"./PP Citera
hansson_1985 Postat 29 november 2008 Postat 29 november 2008 hej hej.. jag kanske kommer imorgon. ska till uppsala så varför inte svänga förbi.. riktigt kul att få se på nån annans kar.. Citera
Wassberg Postat 29 november 2008 Postat 29 november 2008 Kul, vi blir ett gäng, och det finns plats för fler!Vi ses imorgon./Erik Citera
Emanuel Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 Tack Erik och allihop för en trevlig träff! Fantastiskt fint akvarium du fått till på så kort tid! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.