Wassberg Postat 6 februari 2015 Postat 6 februari 2015 En liten reminder, saltträff och öppet hus nu på söndag 8/2 kl 14.Välkomna! Citera
Järv Postat 6 februari 2015 Postat 6 februari 2015 Nån som åker förbi stan som kan plocka upp en på söndag? Citera
PatrikD Postat 6 februari 2015 Postat 6 februari 2015 Nån som åker förbi stan som kan plocka upp en på söndag?Samma fråga här. Citera
PatrikD Postat 8 februari 2015 Postat 8 februari 2015 Järv och jag fick se ett riktigt riktigt fint kar. För mig ett drömkar av en väl avvägd samling sps och lps. Tack Wassberg för ett trevligt besök och för att du berättade om din akvariefilosofi Tänk att kunna ha ett sumprum i källaren! Citera
PatrikD Postat 8 februari 2015 Postat 8 februari 2015 P.S.Roligt att se så många kirurger och anthias också! Citera
Järv Postat 8 februari 2015 Postat 8 februari 2015 Tack allra hjärtligast för möjligheten till besök var väldigt trevligt. Citera
Wassberg Postat 9 februari 2015 Postat 9 februari 2015 Tack, trevligt med besök och tjöta lite salt med andra!/Erik Citera
Orchide Postat 9 februari 2015 Postat 9 februari 2015 Synd att jag inte möjlighet att komma. Jag hoppas på ett återkommande fenomen. Ska bjuda in till träff hemma hos mig när jag fått snurr på mitt zeovitkar om några månader. Har precis börjat stoppa i lite testkoraller. Citera
bjomat Postat 9 februari 2015 Postat 9 februari 2015 Tack, trevligt med besök och tjöta lite salt med andra!/ErikJag kommer försöka tjata mig till en privat visning Varit väldigt sugen att se live under en längre tid. Citera
hansson_1985 Postat 9 februari 2015 Postat 9 februari 2015 Känns som att det får bli en till träff ganska snart.. Vi är 3 st från Enköping som vill se hur du har det. Var ju 7 år sen sist.. Citera
Wassberg Postat 9 februari 2015 Postat 9 februari 2015 Jag kommer försöka tjata mig till en privat visning Varit väldigt sugen att se live under en längre tid.Du behöver ju inte tjata så mycket, det är bara kolla nån dag innan att jag är hemma Känns som att det får bli en till träff ganska snart.. Vi är 3 st från Enköping som vill se hur du har det. Var ju 7 år sen sist..Lite glest med vart 7:e år, men å andra sidan var det lite torrsim i mellanperioden, klart ni är välkomna! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.