Gå till innehåll

Butiker i Stockholm som säljer Aquatlantide akvarier?


Clownen

Rekommenderade inlägg

Hej!

Efersom jag bor på fel sidan viken när det gäller hobbyn så är verkligheten den att det finns en enda riktig saltbutik som missköts och där verksamheten tidvis ligger nere månadsvis. Det finns ingen som säljer Red Sea Max akvarier och heller ingen som säljer akvarier från tillverkaren Aquatlantide, etc, etc. Jag blev nyfiken på akvarier från Aquatlantide och skulle gärna vilja veta om ni som bor i Stockholmsregionen har sett akvarier av det här märket? Så här ser de ut:

http://www.seapets.co.uk/search-results/searchvalue/aquatlantide+evasion+70.html

Inte meningen att klaga men ibland känns det jäkligt motigt att hålla på med hobbyn i Finland så har ni stött på ovanstående akvarier i Stockholmsregionen så berätta gärna var ni såg dem. Finns det någon lista över akvariebutiker i Stockholm som säljer akvarier?

Mvh Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

här nere i skåne så har dom flesta butiker dom, Aquatlantide känns dock lite plastiga kan jag tycka.. borde finnas i 08a också..

Ok, det verkar dock inte vara det vanligaste omdömet men jag har inte sett någon live så jag kan inte uttala mig om detta. Var det någon specifik detalj du tänkte på?

Tack för feedbacken.

Mvh Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Peter!

Jag vet inte vem som sälger akvarier från vilken tillverkare. Dock vet jag att det finns flera affärer som säljer akvarier. Har du kollat dessa länkar? Jag tycker du kan kolla med Triton, Akvarielagret och Globefish till att börja med. Det kan vara så att dessa samtliga bara säljer måttbeställda kar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

RSM och Aquatlantide kommer från samma distibutör.

Jaha, det visste jag inte, tack.

Hej Peter!

Jag vet inte vem som sälger akvarier från vilken tillverkare. Dock vet jag att det finns flera affärer som säljer akvarier. Har du kollat dessa länkar? Jag tycker du kan kolla med Triton, Akvarielagret och Globefish till att börja med. Det kan vara så att dessa samtliga bara säljer måttbeställda kar.

Tack Sillen, ska kolla med dessa butiker. Någon annan som har omdömen om dessa kar eller vet var de säljs?

Mvh Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...