Sillen Postat 22 februari 2008 Postat 22 februari 2008 Det verkar som du kan det då jag ser att du skrivit. Har du haft problem som du behöver hjälp med? Citera
Mattias Malmö Postat 22 februari 2008 Författare Postat 22 februari 2008 Det verkar som du kan det då jag ser att du skrivit. Har du haft problem som du behöver hjälp med?Fick database error hela tiden och tänkte testa med nåt kort här för att se om det funkade. Det funkade visst men det var ganska länge sen jag postade detta. Tog ett tag innan det dök upp så jag trodde inte det funkade. Ska prova med den riktiga posten nu och se om det funkar. Citera
Sillen Postat 22 februari 2008 Postat 22 februari 2008 Bra at det verkar funka nu! Säg till oss här igen om det inte funkar! Citera
Mattias Malmö Postat 8 april 2008 Författare Postat 8 april 2008 HejJag har nu problem att starta en tråd - det liksom laddas och laddas och sen får jag upp en blank skärm som Explorer anser har laddar klart. Att besvara poster är som synes inga problem.? Citera
Vargklo Postat 8 april 2008 Postat 8 april 2008 Mystiskt. Har du kollat med andra webbläsare, t.ex. Firefox? Citera
Mattias Malmö Postat 9 april 2008 Författare Postat 9 april 2008 Mystiskt. Har du kollat med andra webbläsare, t.ex. Firefox?Nu har jag det - med samma resultat. Kan det vara nåt med laddningstiderna när man skapar en ny tråd? Eller nåt med brandvägg som jag inte förstår mig på? Citera
Mattias Malmö Postat 10 april 2008 Författare Postat 10 april 2008 Nix - inget bifogat, bara text. Konstigt - för att besvara poster går snabbt... Citera
stigigemla Postat 10 april 2008 Postat 10 april 2008 Jag skulle kolla med att slå av Windowsbrandväggen helt när jag prövar. (Och sedan slå på den igen). Har du virusprogram med inbyggd brandvägg bör det räcka med en av dem aktiv. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.