Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Tänkte höra om någon har båda dessa böcker

The Reef Aquarium vol 1 (Sprung)

Aquarium Corals (Borneman)

Det jag undrar är om det egentligen är samma bok fast olika författare. Alltså innehåller/tar de upp samma saker? Eller kompletterar de varandra?

Det kanske räcker med Sprung och sen lägga pengarna på en annan bok istället för Borneman?

Mvh Thomas

Postat
  jorgas skrev:
Jag har bornemans bok och det är den klart bästa jag läst om koraller hittils i alla fall. jag tycker den definitivt är köpvärd.

Kan bara instämma, den tar upp mer än vad jag orkar läsa ialf. :)

Har ingen erfarenhet av den andra boken men Bornemans bok är ett måste om man gillar koraller.

Postat

Betvivlar inte att Borneman är bra, för den blir rosad av i strot sett alla. Kanske är Sprung som är överflödig?

För att tala fikarumsvenska: Tanken var att det kanske blir tårta på tårta med båda böckerna.

Postat

Har hela serien The Reef Aquarium vol 1-3 (Sprung) samt Aquarium Corals (Borneman), jag tycker att de är alldels utmärkt allihop. Skulle inte vilja vara utan någon av dem.

Postat
  DSB skrev:
Har hela serien The Reef Aquarium vol 1-3 (Sprung) samt Aquarium Corals (Borneman), jag tycker att de är alldels utmärkt allihop. Skulle inte vilja vara utan någon av dem.

Samma här

Postat
  havre skrev:
Tänkte höra om någon har båda dessa böcker

The Reef Aquarium vol 1 (Sprung)

Aquarium Corals (Borneman)

Det jag undrar är om det egentligen är samma bok fast olika författare. Alltså innehåller/tar de upp samma saker? Eller kompletterar de varandra?

Det kanske räcker med Sprung och sen lägga pengarna på en annan bok istället för Borneman?

Mvh Thomas

har båda...ur korallsynpunkt ä borneman överlägsen, men sprung tar ju upp en hel del annat, så den boken är ju bredare. kompletterar varann.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...