garfish Postat 28 januari 2009 Författare Dela Postat 28 januari 2009 Fick en halvhyffsad bild på en Maxima mussla, och på A. Grandis./Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 28 januari 2009 Dela Postat 28 januari 2009 Den där blå pinnen känner man igen... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JustJohnny Postat 29 januari 2009 Dela Postat 29 januari 2009 Blir bara finare och finare. Bra jobbat Gurra =) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 29 januari 2009 Författare Dela Postat 29 januari 2009 Den där blå pinnen känner man igen... Jaha, jag brukar använda "kina" pinnar... /Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 29 januari 2009 Dela Postat 29 januari 2009 snygga bilder.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Magnus Postat 30 januari 2009 Dela Postat 30 januari 2009 Kul att se att de nya djuren blev så bra, Gustav! Musslan smög sig in på bild också...Vad ska du "toppa" det har med sen då...? Det blir en utmaning! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 30 januari 2009 Författare Dela Postat 30 januari 2009 snygga bilder..TackKul att se att de nya djuren blev så bra, Gustav! Musslan smög sig in på bild också...Vad ska du "toppa" det har med sen då...? Det blir en utmaning!Vad jag ska toppa med? 8 xanturum? nej jag bara skojar /Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 30 januari 2009 Dela Postat 30 januari 2009 Fina bilder på vackra koraller.Du tror inte din A.granulosa kan vara en A.Lokani.Lägger med en bild på A.grandis coralliter. Tror inte de e någon sådan. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 30 januari 2009 Författare Dela Postat 30 januari 2009 Fina bilder på vackra koraller.Du tror inte din A.granulosa kan vara en A.Lokani.Lägger med en bild på A.grandis coralliter. Tror inte de e någon sådan.Hade Lokani som diff diagnos kanske är en sådan, men hoppas mer på en Granulosa Var fick jag Grandis ifrån ? Den liknar mer en gomezi. Eller? Tack Ted!/Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Magnus Postat 2 februari 2009 Dela Postat 2 februari 2009 Som Ted säger - A Granulosa/Lokani eller något liknande... Som de säger i Tyskland - det är en Acropora i granulosa-stil...A Grandisen ser väldigt o-grandis-aktig ut på bilden men det är faktiskt en A Grandis! Och mer lila/blå i verkligheten! En favoritkorall! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 4 februari 2009 Författare Dela Postat 4 februari 2009 Som Ted säger - A Granulosa/Lokani eller något liknande... Som de säger i Tyskland - det är en Acropora i granulosa-stil...A Grandisen ser väldigt o-grandis-aktig ut på bilden men det är faktiskt en A Grandis! Och mer lila/blå i verkligheten! En favoritkorall!Jaha det är en Grandis... 3vligt. /Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 4 februari 2009 Författare Dela Postat 4 februari 2009 Som vanligt så får man dåliga bilder. Men lite nya invånare 3 Leopard wrassar av 4. Den 4.e fick jag inte tillsammans med de övriga. /Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 4 februari 2009 Författare Dela Postat 4 februari 2009 Fick PM, firren heter även blackspotted wrassehttp://se.reeflex.net/tiere/1687_Macropharyngodon_meleagris.htm/Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 1 mars 2009 Författare Dela Postat 1 mars 2009 Lite nya invånare, alla äter... /Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freeman Postat 1 mars 2009 Dela Postat 1 mars 2009 nice fish i love achilles.... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 1 mars 2009 Dela Postat 1 mars 2009 nice! helbilder tack! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 1 mars 2009 Dela Postat 1 mars 2009 Snyggt ! Även jag är sugen på en helbild Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 1 mars 2009 Dela Postat 1 mars 2009 Lite nya invånare, alla äter... /GustafFina firrar. Jag håller tummarna att det går bra! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 2 mars 2009 Dela Postat 2 mars 2009 Hoppas det går bra med kirurgen, själv är jag inte helt salig över den, tycker din Bodianus bimaculatus är mer intressant. Fjärilarna ser mycket fina ut ihop! Hoppas bara nu att de låter dina korallpolyper vara. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 2 mars 2009 Författare Dela Postat 2 mars 2009 nice! helbilder tack!Snyggt ! Även jag är sugen på en helbild Tackar båda, jag måste backa så långt då ! Fina firrar. Jag håller tummarna att det går bra!Tack CW!Hoppas det går bra med kirurgen, själv är jag inte helt salig över den, tycker din Bodianus bimaculatus är mer intressant. Fjärilarna ser mycket fina ut ihop! Hoppas bara nu att de låter dina korallpolyper vara.Tack, den e en fin liten firre. De skulle inte våga... /Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 3 mars 2009 Författare Dela Postat 3 mars 2009 En liten hel bild på lilla burken i karet./Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 3 mars 2009 Dela Postat 3 mars 2009 Vad har du för returpump?? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 3 mars 2009 Författare Dela Postat 3 mars 2009 Vad har du för returpump??En överraskande fråga...En Black devil 6000-6500. /Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 3 mars 2009 Dela Postat 3 mars 2009 hehe ja det blir ju så då min returpump gått sönder precis å skummar efter nån ny bra returpump Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 3 mars 2009 Författare Dela Postat 3 mars 2009 hehe ja det blir ju så då min returpump gått sönder precis å skummar efter nån ny bra returpumpTråkigt!Lycka till med sökandet./Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg