Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Det du sett i ditt kar låter som någon form av Scutus, kanske liknande denna?

Helt ofarliga, dessa och kommer ofta som liftare.

Bortse från ovanstående persons ordmärkande, han har antagligen inget bättre att skriva.

f050629t.jpg

länk

Postat

Jaja, ordpolis eller inte. För de som inte redan vet så finns det inga sniglar som överlever i saltvatten. Något annat vettigt har jag inte att säga. Konstigt med så barska reaktioner.

MVH

Magnus

Postat

Jag hade en sådan gynnare i mitt kar. Trodde han bara hade åt alger. Men när det inte fanns kvar mycket till alger utvecklade han en smak för mina acros. Min Scutus lever inte längre..

Postat
Jaja, ordpolis eller inte. För de som inte redan vet så finns det inga sniglar som överlever i saltvatten. Något annat vettigt har jag inte att säga. Konstigt med så barska reaktioner.

MVH

Magnus

jav var väl inte barsk, förstod inte vad du menade bara!

Postat

Crille, du har säkert läst diskutionen om att "sniglar" i vatten skal benämnas snäckor för att det ska vara helt rätt och riktigt. Men då trådskaparen ändå fått fram sitt budskap och de som svarat förstår vad han menar så är det ingen fara, anser jag, att missförstånd ska uppstå.

Postat

det var nog inte mig han menade laggeman, om du går ett några inlägg tillbaks så förstår du vem han

avser! sen skadar det ju inte att förklara skillnaden om man tycker det är viktigt!

Postat

måste man va nån jä*** perfkt på allt om saltvatten, för det 1a så menade jag förstås inte vanliga sniglar som kryper omkring p land sen så trodde jag att det fanns nån slags saltvattenssnigel men , jag har endå fåt mit svar nu !

Postat

Som sagt, förstår inte riktigt de barska reaktionerna. Inte f#n måste man va så jä### perfekt inte, vi är alla här för att lära oss så in i h### . ;)

MVH

Magnus

Postat
måste man va nån jä*** perfkt på allt om saltvatten, för det 1a så menade jag förstås inte vanliga sniglar som kryper omkring p land sen så trodde jag att det fanns nån slags saltvattenssnigel men , jag har endå fåt mit svar nu !

dom flesta fattar vad du menar bläckis, inget att bry sig om!

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...