Gå till innehåll

vad är det för slags snigel ? !


bläckis

Rekommenderade inlägg

Jaja, ordpolis eller inte. För de som inte redan vet så finns det inga sniglar som överlever i saltvatten. Något annat vettigt har jag inte att säga. Konstigt med så barska reaktioner.

MVH

Magnus

jav var väl inte barsk, förstod inte vad du menade bara!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Crille, du har säkert läst diskutionen om att "sniglar" i vatten skal benämnas snäckor för att det ska vara helt rätt och riktigt. Men då trådskaparen ändå fått fram sitt budskap och de som svarat förstår vad han menar så är det ingen fara, anser jag, att missförstånd ska uppstå.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

måste man va nån jä*** perfkt på allt om saltvatten, för det 1a så menade jag förstås inte vanliga sniglar som kryper omkring p land sen så trodde jag att det fanns nån slags saltvattenssnigel men , jag har endå fåt mit svar nu !

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

måste man va nån jä*** perfkt på allt om saltvatten, för det 1a så menade jag förstås inte vanliga sniglar som kryper omkring p land sen så trodde jag att det fanns nån slags saltvattenssnigel men , jag har endå fåt mit svar nu !

dom flesta fattar vad du menar bläckis, inget att bry sig om!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...