Postat 27 juni 20205 år Det tar sig, riktigt coolt och härligt fiskbestånd! Men karets storlek är svårt att se på bilder, minns att karet var riktigt mäktigt live
Postat 29 juni 20205 år Författare Nu ser det riktigt bra ut, har man justerat in det mesta men det finns lite kvar.... Kul med fiskbestånd som är lite speciellt
Postat 29 juni 20205 år 25 minuter sedan, Patrik sa: Nu ser det riktigt bra ut, har man justerat in det mesta men det finns lite kvar.... Kul med fiskbestånd som är lite speciellt Men saknas det inte några maffiga kejsare!!? 😋
Postat 30 juni 20205 år Författare Jooo men jag är kluven, ibland vill jag och ibland så lägger jag ner det, vet inte riktigt☺️ Satsar nog på lite fler mindre fiskar Ändrat 30 juni 20205 år av Patrik
Postat 29 oktober 20213 år Författare Skulle köpa belysning på företagsakvarium men det blev typ 90st koraller till ett bra pris också☺️ Inte planerat!!🥴
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.