_Manne_ Postat 19 september 2011 Författare Dela Postat 19 september 2011 Inga problem. Har råkat ut för samma sak några gånger.Härligt o höra.. Då behöver man inte oroa sig över det med andra ord. Tackar Anders. Den öppnade fint o reagerar bra i karet.. Dock en liten krabat.. Skulle vilja hitta en squamosa variant också..Mvh Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 19 september 2011 Dela Postat 19 september 2011 Då är vi två som vill ha squamosa. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 19 september 2011 Dela Postat 19 september 2011 Tre med mig. Musslan ser tjusig ut Manne. Gissar på 5cm. /André Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
osby0479 Postat 19 september 2011 Dela Postat 19 september 2011 Fyra då =) Min stora tappade trådarna när jag flyttade den o det är väl över 1 månad sen o den mår bra, dock i ett annat kar just nu! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 20 september 2011 Författare Dela Postat 20 september 2011 Tre med mig. Musslan ser tjusig ut Manne. Gissar på 5cm. /AndréDen kan vara runt 5cm , liten rackare men ack så fin. Ser fram emot nästa balja så färgen inte försvinner förmycket.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 20 september 2011 Författare Dela Postat 20 september 2011 Fyra då =) Min stora tappade trådarna när jag flyttade den o det är väl över 1 månad sen o den mår bra, dock i ett annat kar just nu!Låter bra. Ska bli intressant o se ditt framtida Elos.. Antar att du sparar lite godbitar från det gamla på något sätt.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
osby0479 Postat 20 september 2011 Dela Postat 20 september 2011 Låter bra. Ska bli intressant o se ditt framtida Elos.. Antar att du sparar lite godbitar från det gamla på något sätt.Mvh Manne Kommer nog bli rätt så många musslor skulle jag tro Men det ska bli spännande, får led belysningen nu i veckan, så hoppas den håller måttet! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 20 september 2011 Författare Dela Postat 20 september 2011 Lampan håller säkert måttet, vore hemskt lustigt om den nu inte gjorde det. Har en apogee PAR mätare som kan verifiera värdet åtminstone.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
osby0479 Postat 20 september 2011 Dela Postat 20 september 2011 DÅ får vi prova den när allt är på sin plats =) Sumpen ska in i tvättstugan så förhoppningsvis så blir det väldigt tyst!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 20 september 2011 Författare Dela Postat 20 september 2011 Har avgett ett löfte till herr nilsson att göra ett besök där snart då det ska mätas lite på en AI belysning först. Dock dåligt med tid,, o denna helgen som kommer är helt körd redan innan den hinner börja tyvärr.Du får höra av dig senare ken , när du har allt igång.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 23 september 2011 Författare Dela Postat 23 september 2011 här kommer två bilder på senaste köpet..same same but diffrent..Mvh Manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edward Postat 23 september 2011 Dela Postat 23 september 2011 riktigt härlig teckning på den musslan! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 23 september 2011 Författare Dela Postat 23 september 2011 riktigt härlig teckning på den musslan! japp.. upplevede dn som flerfärgad uppeifrån så jag kunde inte hålla mig från köp.. dock ganska liten sak..mvh manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 23 september 2011 Dela Postat 23 september 2011 Den ser kanon fin ut på den högra bilden !! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 23 september 2011 Författare Dela Postat 23 september 2011 Den ser kanon fin ut på den högra bilden !!japp,, den bilden är utan glasruta mellan musslan o kameran..mvh Manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 25 september 2011 Dela Postat 25 september 2011 Du kommer bli så nöjd så småningom när den växer till sig och blir stor o fin, samt att du kommer uppleva färgerna så mycket bättre. Snygg i färgerna, lika fin som min teardrop ju! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 25 september 2011 Författare Dela Postat 25 september 2011 Du kommer bli så nöjd så småningom när den växer till sig och blir stor o fin, samt att du kommer uppleva färgerna så mycket bättre. Snygg i färgerna, lika fin som min teardrop ju!Är helnöjd med färgen på den , dock storleken är liten tyvärr.. Men hoppas på att min DIY LED klarar ljuskravet på rackaren , annars vite det trist.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Chrille_B Postat 25 september 2011 Dela Postat 25 september 2011 riktigt läcker mussla-dregglar- Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 25 september 2011 Författare Dela Postat 25 september 2011 riktigt läcker mussla-dregglar-Tackar! Härliga kalcium grisar som dom kallas på andra sidan.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Chrille_B Postat 29 september 2011 Dela Postat 29 september 2011 hehe precis, får man fråga vad du köpt den? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 29 september 2011 Författare Dela Postat 29 september 2011 Kristianstad zoologiska är den inköpt ifrån.. Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Chrille_B Postat 29 september 2011 Dela Postat 29 september 2011 aha, okej, riktigt läcker är den.Kristianstad zoologiska är den inköpt ifrån.. Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 29 september 2011 Författare Dela Postat 29 september 2011 aha, okej, riktigt läcker är den.Har blivit förvånads värt svårt o hitta något utbud numera på musslor. Så man får passa på när tillfället kommer. Dock tror jag den Anders har kvar nu kommer o bo där länge.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Chrille_B Postat 30 september 2011 Dela Postat 30 september 2011 det får man göra. och skulle handlarna få in några praktex. så försvinner dom direkt.är på jakt efter lite snygga musslor tänkte jag skulle ha 6st till.Mvh Chrille Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 2 oktober 2011 Författare Dela Postat 2 oktober 2011 (ändrat) Blev en tur igår mot Zg , två koraller fick följa med mig hem , sen bar resan mot min akvariebyggare, fick se glas o ställningen , så det börjar närma sig nu åtminstone , sen gick resan till hammenhög , Anders ville ja sin LED ramp kontrollerad med min apogee. Tackar för äppelkakan får jag väl säga till frun i huset!Sen gick färden hemåt så man kunde få i sina nyköp.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Ändrat 2 oktober 2011 av _Manne_ Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg