Gå till innehåll

Mannes Projekt 600L Salt


_Manne_

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ska se till o ta en bild senare idag om tiden finns.

Andy, vi kan höras.. Sambon jobbar idag så jag har två kids o hantera på heltid, så kanske framåt kvällen isf. Annars får vi ta det senare en dag.

Mvh Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Så kan de vara. Men hör av mig senare ikväll.

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tack för titten idag Manne :) Ditt kar var onekligen välfyllt o snyggt. Du behöver ett större kar helt klart ;)

Tack för de stora fraggarna oxå :)

Bara kul o träffas Ricke. Hoppas nu dina fraggar du fick med dig trivs o vill växa till sig som hos mig.

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Senaste:

Detta kar kommer att läggas ner till förmån av ett annat kar som ska byggas. Är det någon som är sugen på ett Rena Möbelkar på 600liter så hör av er.

Nästa projekt Återkommer jag till i en ny tråd senare.

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Såg att dina acros åker nu. :) Ska de bort helt och hållet eller?

/André

Nae, vill absolut inte göra av med dom helt. Dock fragga bort ett antal delar nu omg.

Städade båda vortecharna bara minuter innan den stora bara dök ner.. Helt omöjligt att få den på plats igen , väger mycket även i vattnet.

Nu hänger den i buntband för att inte rasa ner allt annat också.

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nae, vill absolut inte göra av med dom helt. Dock fragga bort ett antal delar nu omg.

Städade båda vortecharna bara minuter innan den stora bara dök ner.. Helt omöjligt att få den på plats igen , väger mycket även i vattnet.

Nu hänger den i buntband för att inte rasa ner allt annat också.

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Okej! Men då får du kanske lite mer yta till annat skoj. :) Tråkigt att den lossnade iaf.

/André

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Okej! Men då får du kanske lite mer yta till annat skoj. :) Tråkigt att den lossnade iaf.

/André

Får väl se när jag fått iväg lite fraggar , Confusa montin som är under den bruna blir säkert glad med mer ljuse om man glesar av lite över den.

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ett litet inköp är gjort.

post-3404-14468922924128_thumb.jpg

Bilden är knappt ok, fotat med ipaden.

Nu till stora frågetecknet.. Försäljaren plockade upp musslan ur karet, den satt i Bottenglaset då , när jag kom hem så låg byssalmusklen/trådarna löst i påsen... Dvs musslan har släppt en fot i princip. , tog kontakt med butiken som informerade att det hade aldrig hänt innan någonsin, fick ok att returnera musslan dagen efter.. Dvs idag.. Dock när jag kom hem från jobbet och skulle påbörja jobbet att plocka upp musslan ur karet så faktiskt nog så sitter den fast, provade bara lite löst att rucka på den, men nej, på något sätt så sitter den.

Vad tror ni? Bygger den en ny fot eller kommer den o tyna bort/dö ? Pga av detta

Mvh Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...