NIKE Postat 3 maj 2008 Postat 3 maj 2008 HejSka borra karet för och sätta dit genomföring i högra hörnet.Ska ha 2st genomföringar vid boxen, skulle vilja ha tips hur högt och hur brett isär de ska sitta.Blir 2 st 40mm och den ena ska väll sitta lite högre upp ön den andra?Någon som har ngt förslag till ytavrinnigsbox, har köpt en kam så jag funderar på att bygga ngt själv, någon som har lite bilder på ngt bygge?MVHNicklas Citera
Sillen Postat 3 maj 2008 Postat 3 maj 2008 Svårt att säga hur högt de ska sitta då det inte framgår riktigt vad du har för tankar i övrigt. Låter som grova rör om du ska ha till en Durso och en återmatning. Berätta mer! Citera
stigigemla Postat 3 maj 2008 Postat 3 maj 2008 Kom hit och titta så får du se några olika varianter. Citera
wrang Postat 3 maj 2008 Postat 3 maj 2008 Skall du borra i botten eller i sidan?Durso eller Hävert ner?Min lösning på det förra karet såg så här ut Citera
NIKE Postat 7 maj 2008 Författare Postat 7 maj 2008 Sorry för att det var lite kluddigt skrivet.Ska borra mitt 310 L kar i högra kortsidan, blir hävert funktion, bara 2 40mm rör ner från en box Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.