Slanten Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Misstänker att den ända som har kvar huvudet överlever. Den andra ändan skiter sig nog. Citera
Snirrevirre Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Åh fy fan... Detta skulle man ju göra test på!!Jag återkommer om jag lyckas bevisa motsatsen... att det så att säga går att få död på via delning! Citera
lionofmarley Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Hur fick du till det?jag plockade upp stenen som den hade sin håla i och sprutade in sötvatten i den med en kanyl, sen var bakänden på den ute så då drog jag i den och då gick den av.sen så fick jag tag i huvudet och drog så den delen också gick av så det blev en liten bit kvar i stenen men jag sprutade in sötvatten i den så jag är rätt övertygad om att den inte kommer att överleva den hade lite olika bitar av koraller vid sin håla.bifogar en liten bild på den.. Citera
lionofmarley Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Gött nu har du hittat dina fraggar japp, den mjukkorallen som jag fick som var lite lilaaktig kommer nog att klara sig iaf. på tal om annat, ska kalkvattnet bli helt klart eller är det lite grumligt? har stått i 3 dagar nu. Citera
Ricke Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Det ska bli nästan klart, om det inte blir klart har du haft för mkt kalkwasser i flaskan så det inte löst sig eller lagt sig på botten. Citera
lionofmarley Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Det ska bli nästan klart, om det inte blir klart har du haft för mkt kalkwasser i flaskan så det inte löst sig eller lagt sig på botten.ok. 3 krm i en 1´5 liters flaska hade jag, det ligger lite på botten och så är vattnet lite mjölkigt. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.