Jossi Postat 27 juni 2008 Dela Postat 27 juni 2008 Hei svenske venner:-)Jeg har vært medlem hos dere en stund, uten å være så veldig aktiv her. Men jeg har oppdaget hvor bra denne siden er , og kommer til å delta mye her fremover. Siden jeg bor rett over grensen og er 1/32 dels svensk (oldemor), er jo dette naturlig:ler:Jeg har hatt en tråd på den norske siden "Saltvannsforum" det siste året. Linket under. Hyggelig hvis dere tar en titt på karet mitt.http://www.saltvannsforum.no/forum/showthread.php?t=7054MvhDag-Jostein alias JossiNorge Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 27 juni 2008 Dela Postat 27 juni 2008 Välkommen till Saltvattensguiden!!Härliga bilder!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jossi Postat 27 juni 2008 Författare Dela Postat 27 juni 2008 Välkommen till Saltvattensguiden!!Härliga bilder!!Takker!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
OskarW Postat 27 juni 2008 Dela Postat 27 juni 2008 Fin tråd! coolt bygge!. Välkommen till Saltvattensguiden! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 27 juni 2008 Dela Postat 27 juni 2008 Imponerande/J Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pwin Postat 27 juni 2008 Dela Postat 27 juni 2008 Riktigt imponerande akvarium! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Magnus Postat 27 juni 2008 Dela Postat 27 juni 2008 Jag har länge smygtittat på din tråd på saltvannsforum - superakvarium! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 27 juni 2008 Dela Postat 27 juni 2008 Ser att den blåa staggen mår bra, hoppas att det går bra. Akvariet är grymt läckert! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 27 juni 2008 Dela Postat 27 juni 2008 Mycket fint akvarium !!!Coolt att dyka i sitt eget kar !!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 27 juni 2008 Dela Postat 27 juni 2008 riktigt snyggt! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jossi Postat 27 juni 2008 Författare Dela Postat 27 juni 2008 Ser att den blåa staggen mår bra, hoppas att det går bra. Akvariet är grymt läckert!Takker Jörgen! Enda en gang! Den blå ser MEGET bra ut!! Velkommen en tur til meg:W: Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-FH- Postat 27 juni 2008 Dela Postat 27 juni 2008 *Pekar anklagande på* Han är en häxa!!!!Jisses va fint akvarium och rummet du har gjort gillar jag skarpt med.MVHFredrik Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 27 juni 2008 Dela Postat 27 juni 2008 WOW, Alltid kul med riktigt stora akvarium, önskar man hade plats och råd med ett sådant.Välkommen till SVG.Tomter, var i norge ligger det? Kör ju till Norge ibland, kandke kan komma på en kopp kaffe om det ligger i syd-östra delarna. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jossi Postat 27 juni 2008 Författare Dela Postat 27 juni 2008 Takk alle sammen for så hyggelig velkomst til forumet og så mange flotte tilbakemeldinger!!!Dere er hjertelig velkommen innom! Tomter ligger midt mellom grensen ved Töckfors/Ørje og Oslo. 30 min kjøring fra Ørje. KOmmer du fra Svinesund må du kjøre av fra E6 over til E18. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jossi Postat 27 juni 2008 Författare Dela Postat 27 juni 2008 *Pekar anklagande på* Han är en häxa!!!!Jisses va fint akvarium och rummet du har gjort gillar jag skarpt med.MVHFredrikKonge:-) Takk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 27 juni 2008 Dela Postat 27 juni 2008 Takk alle sammen for så hyggelig velkomst til forumet og så mange flotte tilbakemeldinger!!!Dere er hjertelig velkommen innom! Tomter ligger midt mellom grensen ved Töckfors/Ørje og Oslo. 30 min kjøring fra Ørje. KOmmer du fra Svinesund må du kjøre av fra E6 over til E18.Se där, det har jag helt missat, kör den vägen några ggr/år. Vi har en del körning från Lilleström till Stockholm, då kör vi över Örje.Då blir det en kopp i framtiden då . Detta akvarium måste ses live. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jossi Postat 27 juni 2008 Författare Dela Postat 27 juni 2008 Se där, det har jag helt missat, kör den vägen några ggr/år. Vi har en del körning från Lilleström till Stockholm, då kör vi över Örje.Då blir det en kopp i framtiden då . Detta akvarium måste ses live.Velkommen! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jossi Postat 28 juni 2008 Författare Dela Postat 28 juni 2008 Välkommen till Saltvattensguiden!!Härliga bilder!!Takker Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 29 juni 2008 Dela Postat 29 juni 2008 Jossi,Hjärtligt välkommen till Saltvattensguiden. Fantastiskt imponerande! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spooky Postat 29 juni 2008 Dela Postat 29 juni 2008 Helt makalöst vackert !! Bra jobbat Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jossi Postat 11 augusti 2008 Författare Dela Postat 11 augusti 2008 Hei igjen venner!Da har jeg lagt ut noen flere bilder i linken under. Dere finner de nye bildene på de to siste sidene i tråden. Mvh Dag-JosteinTakk for all hyggelig tilbakemelding jeg har fått fra dere!!Hei svenske venner:-)Jeg har vært medlem hos dere en stund, uten å være så veldig aktiv her. Men jeg har oppdaget hvor bra denne siden er , og kommer til å delta mye her fremover. Siden jeg bor rett over grensen og er 1/32 dels svensk (oldemor), er jo dette naturlig:ler:Jeg har hatt en tråd på den norske siden "Saltvannsforum" det siste året. Linket under. Hyggelig hvis dere tar en titt på karet mitt.http://www.saltvannsforum.no/forum/showthread.php?t=7054MvhDag-Jostein alias JossiNorge Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest saltishenke Postat 11 augusti 2008 Dela Postat 11 augusti 2008 Ja vad ska man säga det är ju ett av dom värsta hemmabyggen jag sett !Bara en fråga det tryter inte i börsen va ? då detta måste kostat som en mindre världsdel hehehe och inte tala om driften den måste ju vara enorm bara i ström varje månad eller du har köpt in dig i ett vattenkraft bolag heheheh ????? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jossi Postat 11 augusti 2008 Författare Dela Postat 11 augusti 2008 Ja vad ska man säga det är ju ett av dom värsta hemmabyggen jag sett !Bara en fråga det tryter inte i börsen va ? då detta måste kostat som en mindre världsdel hehehe och inte tala om driften den måste ju vara enorm bara i ström varje månad eller du har köpt in dig i ett vattenkraft bolag heheheh ?????Hehe:-) Joda, det koster jo kroner skal jeg love deg. Men vi lever bare en gang, ihverfall her på jorden:-) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jossi Postat 11 november 2008 Författare Dela Postat 11 november 2008 Da har jeg lagt ut en del nye bilder:W: fra mitt akvarium.MvhDag-Jostein Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 11 november 2008 Dela Postat 11 november 2008 Härliga bilder!!Lägg gärna upp några helbilder här i denna tråd. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg