Gå till innehåll

Dag-Jostein sitt 3000 liter SPS-akvarium


Jossi

Rekommenderade inlägg

Hei svenske venner:-)

Jeg har vært medlem hos dere en stund, uten å være så veldig aktiv her. Men jeg har oppdaget hvor bra denne siden er , og kommer til å delta mye her fremover. Siden jeg bor rett over grensen og er 1/32 dels svensk (oldemor), er jo dette naturlig:ler:

Jeg har hatt en tråd på den norske siden "Saltvannsforum" det siste året. Linket under. Hyggelig hvis dere tar en titt på karet mitt.

http://www.saltvannsforum.no/forum/showthread.php?t=7054

Mvh

Dag-Jostein alias Jossi

Norge

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 51
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Takk alle sammen for så hyggelig velkomst til forumet og så mange flotte tilbakemeldinger!!!

Dere er hjertelig velkommen innom! Tomter ligger midt mellom grensen ved Töckfors/Ørje og Oslo. 30 min kjøring fra Ørje. KOmmer du fra Svinesund må du kjøre av fra E6 over til E18.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Takk alle sammen for så hyggelig velkomst til forumet og så mange flotte tilbakemeldinger!!!

Dere er hjertelig velkommen innom! Tomter ligger midt mellom grensen ved Töckfors/Ørje og Oslo. 30 min kjøring fra Ørje. KOmmer du fra Svinesund må du kjøre av fra E6 over til E18.

Se där, det har jag helt missat, kör den vägen några ggr/år. Vi har en del körning från Lilleström till Stockholm, då kör vi över Örje.

Då blir det en kopp i framtiden då :ler:. Detta akvarium måste ses live.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Se där, det har jag helt missat, kör den vägen några ggr/år. Vi har en del körning från Lilleström till Stockholm, då kör vi över Örje.

Då blir det en kopp i framtiden då :ler:. Detta akvarium måste ses live.

Velkommen!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Hei igjen venner!

Da har jeg lagt ut noen flere bilder i linken under. Dere finner de nye bildene på de to siste sidene i tråden.

Mvh Dag-Jostein

Takk for all hyggelig tilbakemelding jeg har fått fra dere!!

Hei svenske venner:-)

Jeg har vært medlem hos dere en stund, uten å være så veldig aktiv her. Men jeg har oppdaget hvor bra denne siden er , og kommer til å delta mye her fremover. Siden jeg bor rett over grensen og er 1/32 dels svensk (oldemor), er jo dette naturlig:ler:

Jeg har hatt en tråd på den norske siden "Saltvannsforum" det siste året. Linket under. Hyggelig hvis dere tar en titt på karet mitt.

http://www.saltvannsforum.no/forum/showthread.php?t=7054

Mvh

Dag-Jostein alias Jossi

Norge

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest saltishenke

Ja vad ska man säga det är ju ett av dom värsta hemmabyggen jag sett !

Bara en fråga det tryter inte i börsen va ? då detta måste kostat som en mindre världsdel hehehe och inte tala om driften den måste ju vara enorm bara i ström varje månad eller du har köpt in dig i ett vattenkraft bolag heheheh ?????

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja vad ska man säga det är ju ett av dom värsta hemmabyggen jag sett !

Bara en fråga det tryter inte i börsen va ? då detta måste kostat som en mindre världsdel hehehe och inte tala om driften den måste ju vara enorm bara i ström varje månad eller du har köpt in dig i ett vattenkraft bolag heheheh ?????

Hehe:-) Joda, det koster jo kroner skal jeg love deg. Men vi lever bare en gang, ihverfall her på jorden:-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...