Gå till innehåll

grym burk


crille

Rekommenderade inlägg

Ja det var ruskigt färgrant..men gud så många olika koraller och gyttrigt det ser ut...Det bådar gott för mitt kommande kar att man kan få så fina färger med Zeovith.... men personligen tycker jag det ser en aning överarbetat ut... nu har ju aldrig sett ett rev i verkligheten ...men jag har svårt att tänka mig så många olika koraller på så liten yta... ..jag hade föredragit lite mer "luft" (vatten) i karet..men smaken är som baken ju,...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, otroligt packat och många färger.

Enda nackdelen som jag ser det är att det är så "färdigt". Jag själv skulle få nippran om det inte fanns något "projekt" att fixa med karet. Fast det är kanske i dessa lägen som man startar kar nummer 2 ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, otroligt packat och många färger.

Enda nackdelen som jag ser det är att det är så "färdigt". Jag själv skulle få nippran om det inte fanns något "projekt" att fixa med karet. Fast det är kanske i dessa lägen som man startar kar nummer 2 ;)

ja pillandet är faktiskt jäkligt kul oxå:) men den burken är verkligen något att vila ögonen på:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Enda nackdelen som jag ser det är att det är så "färdigt". Jag själv skulle få nippran om det inte fanns något "projekt" att fixa med karet. Fast det är kanske i dessa lägen som man startar kar nummer 2 ;)

Han har nog fullt upp att dosera alla dom där ämnena som står uppradade. Fattar inte att han orkar. Annars är det ju ett riktigt fint tutti-frutti-akvarium i amerikansk stil...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

det är inte så svårt eller jobbigt att dosera, många flaskor ja, men det behöver man hur man än kör sitt kar, tillsatser behövs ju alltid, sen om dom heter acua-care eller tropic marin så behövs det:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...