crille Postat 30 juni 2008 Dela Postat 30 juni 2008 en holländare som verkligen lyckats bra med zeovit-metoden:)http://www.zeovit.com/forums/showthread.php?t=13407 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted Camenius Postat 30 juni 2008 Dela Postat 30 juni 2008 helt i min smak, ser utan att vara större än 200l Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 30 juni 2008 Dela Postat 30 juni 2008 Ja det var ruskigt färgrant..men gud så många olika koraller och gyttrigt det ser ut...Det bådar gott för mitt kommande kar att man kan få så fina färger med Zeovith.... men personligen tycker jag det ser en aning överarbetat ut... nu har ju aldrig sett ett rev i verkligheten ...men jag har svårt att tänka mig så många olika koraller på så liten yta... ..jag hade föredragit lite mer "luft" (vatten) i karet..men smaken är som baken ju,... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 30 juni 2008 Dela Postat 30 juni 2008 Ja, otroligt packat och många färger.Enda nackdelen som jag ser det är att det är så "färdigt". Jag själv skulle få nippran om det inte fanns något "projekt" att fixa med karet. Fast det är kanske i dessa lägen som man startar kar nummer 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 30 juni 2008 Författare Dela Postat 30 juni 2008 Ja, otroligt packat och många färger.Enda nackdelen som jag ser det är att det är så "färdigt". Jag själv skulle få nippran om det inte fanns något "projekt" att fixa med karet. Fast det är kanske i dessa lägen som man startar kar nummer 2 ja pillandet är faktiskt jäkligt kul oxå men den burken är verkligen något att vila ögonen på Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 30 juni 2008 Dela Postat 30 juni 2008 Både ja och nej tycker jag. Många väldigt fina koraller, fint färgade men en riktig häxblandning. Värre än i min burk. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 1 juli 2008 Dela Postat 1 juli 2008 Jävligt fina färger men blir nästan psykadeliskt med den blandningen... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pwin Postat 1 juli 2008 Dela Postat 1 juli 2008 Imponerande att få ett 200 liters kar att se så bra ut, och otroliga färger på korallerna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lakestream Postat 1 juli 2008 Dela Postat 1 juli 2008 Grym burk. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 1 juli 2008 Dela Postat 1 juli 2008 Enda nackdelen som jag ser det är att det är så "färdigt". Jag själv skulle få nippran om det inte fanns något "projekt" att fixa med karet. Fast det är kanske i dessa lägen som man startar kar nummer 2 Han har nog fullt upp att dosera alla dom där ämnena som står uppradade. Fattar inte att han orkar. Annars är det ju ett riktigt fint tutti-frutti-akvarium i amerikansk stil... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 1 juli 2008 Författare Dela Postat 1 juli 2008 det är inte så svårt eller jobbigt att dosera, många flaskor ja, men det behöver man hur man än kör sitt kar, tillsatser behövs ju alltid, sen om dom heter acua-care eller tropic marin så behövs det:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zooks Postat 1 juli 2008 Dela Postat 1 juli 2008 Lite väl mycket för min smak, men helt klart imponerande... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.