Wiking Postat 8 juli 2008 Postat 8 juli 2008 Jag hade en Ephyllia som blev totalt uppäten av min imperator för ca 6 månader sedan. Skelettet har jag låtit ligga kvar i akvariet, senaste veckan har det tittat ut 2 mm lång polyper på en huvudet. Under kan tydligen ske............. Citera
Tenkare Postat 14 juli 2008 Författare Postat 14 juli 2008 Nix, stendött. Låter den stå kvar i karet dock. Citera
Tenkare Postat 14 juli 2008 Författare Postat 14 juli 2008 jupp. men vad ska man göra? Har tittat lite här på köp/sälj. Men det är inte många som skickar. Sen är min budget slut för tillfället. Citera
_Manne_ Postat 14 juli 2008 Postat 14 juli 2008 du får ha lite koll på saltisarna som bor nära dig, så kanske det finns möjlighet för lite utbyte på fragg basis.. för min del var det inte så svårt att fylla upp mitt relativt bra på det sättet. sen givetvis så har jag också betalt 500-600 för vissa koraller , men dock bara någon enstaka.mvh manne Citera
Tenkare Postat 14 juli 2008 Författare Postat 14 juli 2008 Har inte mycket att byta med just nu heller. Nästan 8000 försvann på glasögonen så jag hann inte handla så mycket. Har 2 läder, en lollypop och en del knappar. Citera
Sillen Postat 14 juli 2008 Postat 14 juli 2008 Ta det lugnt! Detta är en hobby och ska inte stressas igenom! Citera
Tenkare Postat 14 juli 2008 Författare Postat 14 juli 2008 Sant, hade ju lagt om min strategi efter budget. Känns ju lite piss när det fallerar. Det får gå och gotta till sig lite så får vi se vad som händer. Finns ju en del platser man hade bestämt vad man skulle sätta för något. Men koraller kommer och går. Dom kommer ju inte att ta slut. Citera
saltbjörkan Postat 14 juli 2008 Postat 14 juli 2008 hej!du kan gäna få komma hem till mej.har säkert någon fragg du kan få. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.