Ricke Postat 1 augusti 2008 Postat 1 augusti 2008 Vet ej om ni sett denna tråden på reefcentral, men jag tyckte det var snyggt o fota i akvariet, han kommer grymt nära!http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?s=&threadid=1351451&perpage=25&pagenumber=1 Citera
OskarW Postat 1 augusti 2008 Postat 1 augusti 2008 är det bara jag som var ute på pricerunner nu och kollade vad Olympus 1030 skulle kosta fan vad sugen man blev Citera
Ricke Postat 1 augusti 2008 Författare Postat 1 augusti 2008 Jo vars hehe snyggt Ove! Men det är ju själva känslan av att ta i karet heheJa 3100kr är ju inte direkt farligt Citera
Henrik.Å Postat 2 augusti 2008 Postat 2 augusti 2008 hade en sån hemma på test... fast fick inte använda den under vattnet för att den skulle säljas senare, kändes stabil som Dr alban, en sån blir det i födelsedagspresent till mig själv, har lyckats ha sönder 2 st andra kompaktkameror de senaste 18mån.Jämförde bilderna tagna inomhus med en fuji finepix f50 fd bägge med fabriksinställningar och autoläge på, mitt amatöröga såg bara skillnad på färgerna som var lite varmare med olympusen särskilt röda färger.Filmning var spärrat till 8sec om jag minns rätt, pga nån ny skatt på inspelningsmaterial som ev. skulle komma, men som nu verkar försenad som jag fattade det.Iallafall så finns det nu ett kort att stoppa i som häver den spärren.Hade vart najs o gjort en "dykfilm" i karet, med kameran fastsatt på en stav, japp vill ha! Citera
Auditor Postat 2 augusti 2008 Postat 2 augusti 2008 Hade ett undervattenshus till min Olympus 1010, kanske dumt att jag sålde det.Nog enklare att fota i akvariet än ute i havet.Edit: Kanske ska rota igenom bilderna. Har för mig att nån hade skrivit att det va intressant med bilder från verkligheten i artregistret. Citera
oveb Postat 2 augusti 2008 Postat 2 augusti 2008 Ah, först nu insåg jag att han använt "Olympus µ 1030". Det var kul att se bilder tagna med den. Den borde ju vara trevlig vid snorkling, skidåkning... "frusäker" till och med . Citera
Laggeman Postat 4 augusti 2008 Postat 4 augusti 2008 Sony har en liknande variant som duger ner till 3m:Sony DSC-U60Ingen ny kamera, men polaren hade en sådan första gången vi var i Thailand. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.