Trilobite Postat 7 januari 2009 Författare Postat 7 januari 2009 Jag har inte gjort någonting förutom en slimlinebakgrund. Bytt 1/2 vatten två gånger, men det är ju för lite om du kör seriöst - jag har ju inte matat. Nu när jag har en euphyllia och ett par firrar tänker jag byta 10 liter varannan vecka.
Sillen Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 ...Jag tar gärna lite av vad som bjuds - småsnäckor har jag tillsatt själv också, så de behövs inte egentligen, men rörmaskar är ju bara trevligt.Hör av dig så får vi bestämma när du kan komma förbi och hämta några vira rörmaskar!
Trilobite Postat 9 januari 2009 Författare Postat 9 januari 2009 Lite taffliga bilder. Clownerna är väldigt små, men eleverna är jätteglada. De har döpt dem till Nemo och Marvin, de fantasilösa satarna....Sista bilden är vår sötvattensbiotop (sydostasiatiskt lugnvatten)
addo Postat 9 januari 2009 Postat 9 januari 2009 Snyggt!Lite OT men hur är Saxfiskarna i sötkaret? Stimmar de bra och hur aggresiva är de vid matining? jag funderar på ett gäng sånna själv nämligen.
Trilobite Postat 9 januari 2009 Författare Postat 9 januari 2009 Fint stim och guramierna får sitt käk ändå, trots att de är väldigt snabba i maten. Jag har fembandsbarb också, men de har gömt sig på bilden.
Rekommenderade inlägg