Sunny Postat 20 augusti 2008 Dela Postat 20 augusti 2008 Detta har stott po deras sida ett bra tag nu, dessverre finns ingen information.. bortsett fron den po sidan...Nu undrar jag om det ar nogon som hort nogot om dessa, eller har nogon anning om deras release datum.. vilket verkar narma sig ?Forovrigt vore det kul och hora vad ni vet och tycker om dessa tvo.. loter heltklart intressant mo jag seja... boda stor planerade po min inkopslista iallfall.Vågmaskinhttp://www.aquatronica.com/products-1/modules/acq455-pumpsLjusdimmerhttp://www.aquatronica.com/products-1/modules/acq250-lightMvh,Sunny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 21 augusti 2008 Författare Dela Postat 21 augusti 2008 Ingen ?Kanske ar det inget att ha ockso... Hydor ska ju ha en liknande wavemodul som man kan koppla pumpar till... som aquatronica verkar ha skapat ot dem...Nogon som vet nogot... har aldrig provat hydor... endast haft Tunze... man kanske ska holla sig till det ?vore bara kul att fo anvenda datorn som man redan har...Mvh,Sunny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 6 september 2008 Författare Dela Postat 6 september 2008 Bump.Ingen som vet, vad segs om vora leverantorer eller butiksagare... ?Ni moste ju veta nogot do produkten borde lanseras snart.Mvh,Sunny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MariaL Postat 6 september 2008 Dela Postat 6 september 2008 Ett nytt tangentbord kanske också borde stå på inköpslistan? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ahab Postat 6 september 2008 Dela Postat 6 september 2008 Ett nytt tangentbord kanske också borde stå på inköpslistan? Gissar att han är i Indien och saknar Å,Ä och Ö. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MariaL Postat 6 september 2008 Dela Postat 6 september 2008 He, he, jag trodde han var på Värmdö...inget illa ment!Det skulle bli mer lättläst om man ersatte "å" och "ä" med "a" istället för "o" Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 6 september 2008 Författare Dela Postat 6 september 2008 Hehe, Ingen fara trodde du skojjade forst... Tack Daniel, jo jag ar kvar i Indien.Jo a kanske passar in lite bettre ibland... finns nog forovrigt inget rett och fel tror jag...men ska forsoka forbettra mig. Hoppas folk fortfarande forstor.. annars moste jag sitta och klippa in de tre sista bokstaverna.Fortfarande ingen som har nogot att sejja om produkterna , ni med aquatronicor borde vel endo vara lite intresserade ?Mvh,Sunny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MariaL Postat 6 september 2008 Dela Postat 6 september 2008 Hehe, Ingen fara trodde du skojjade forst...Det var tänkt som skoj, därav den blinkande smileyn... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 6 september 2008 Dela Postat 6 september 2008 Drar iväg lite OT.Om man vill kan man använda sig av alt+ koderna, tex alt+132 =ä. Verkar dock inte funka i forumet, tyvärr.http://www.brownbaron.com/blog/2007/12/18/255-keyboard-alt-codes/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 6 september 2008 Författare Dela Postat 6 september 2008 Jo jag forstod det Maria Tackar Marko, det verkar dock inte funka so bra.For heltenkelt forsoka skriva lite mindre istellet Mvh,Sunny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zooks Postat 6 september 2008 Dela Postat 6 september 2008 Finns lite mer info här om Hydor: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=24489 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 7 september 2008 Dela Postat 7 september 2008 Jo då - det funkar i forumet om man gör rätt. Man måste använda det numeriska tangentbordet och den vänstra alt (altså inte altgr) och hålla inne alttangenten när man slår sifferkombinationen. Då har Ö kombinationen alt+0214, ö har alt + 0246. Ä har alt + 0196. ä har alt+0228. Å har alt+0197 och lilla å har alt+0229. Annars kan man köra programmet charmap i kör-menyn. Tryck start - välj kör och skriv in charmap - enter.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.