Gå till innehåll

Aquatronica - Ljus dimmer och Vågmaskin (Hydor Koralia)


Sunny

Rekommenderade inlägg

Detta har stott po deras sida ett bra tag nu, dessverre finns ingen information.. bortsett fron den po sidan...

Nu undrar jag om det ar nogon som hort nogot om dessa, eller har nogon anning om deras release datum.. vilket verkar narma sig ?

Forovrigt vore det kul och hora vad ni vet och tycker om dessa tvo.. loter heltklart intressant mo jag seja... boda stor planerade po min inkopslista iallfall.

Vågmaskin

http://www.aquatronica.com/products-1/modules/acq455-pumps

Ljusdimmer

http://www.aquatronica.com/products-1/modules/acq250-light

Mvh,

Sunny

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen ?

Kanske ar det inget att ha ockso... Hydor ska ju ha en liknande wavemodul som man kan koppla pumpar till... som aquatronica verkar ha skapat ot dem...

Nogon som vet nogot... har aldrig provat hydor... endast haft Tunze... man kanske ska holla sig till det ?

vore bara kul att fo anvenda datorn som man redan har...

Mvh,

Sunny

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Hehe, Ingen fara trodde du skojjade forst... Tack Daniel, jo jag ar kvar i Indien.

Jo a kanske passar in lite bettre ibland... finns nog forovrigt inget rett och fel tror jag...men ska forsoka forbettra mig. Hoppas folk fortfarande forstor.. annars moste jag sitta och klippa in de tre sista bokstaverna.

Fortfarande ingen som har nogot att sejja om produkterna , ni med aquatronicor borde vel endo vara lite intresserade ?

Mvh,

Sunny

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo då - det funkar i forumet om man gör rätt. Man måste använda det numeriska tangentbordet och den vänstra alt (altså inte altgr) och hålla inne alttangenten när man slår sifferkombinationen. Då har Ö kombinationen alt+0214, ö har alt + 0246. Ä har alt + 0196. ä har alt+0228. Å har alt+0197 och lilla å har alt+0229. Annars kan man köra programmet charmap i kör-menyn. Tryck start - välj kör och skriv in charmap - enter.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...