wizz Postat 28 augusti 2008 Dela Postat 28 augusti 2008 Har lite funderingar om dessa maskiner... Är je effektiva som bara den tänkte jag skulle skaffa en.Skulle vara fint till rutorna på karet så håller man dom fria från saltstänk m.m. kanske för rengöring av diverse akvarie utrustning med ?? Någon som har mer förslag på användnings område då det gäller akvarie.. Samt var kan jag hitta en till vettigt pris i GBG området ? kollade på netonnet och dom hade en rätt så dyr maskin.Har hört att det finns för några hundringar men frågan är var ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
OskarW Postat 28 augusti 2008 Dela Postat 28 augusti 2008 FInns väl på typ jula för borttagning av tapet? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 28 augusti 2008 Dela Postat 28 augusti 2008 Jag skulle nog vara väldigt försiktig med att utsätta akvarierutorna för en sådan temperaturförändring.Osmosvatten, microduk och gummiskrapa funkar också bra - och är tämligen riskfritt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 28 augusti 2008 Dela Postat 28 augusti 2008 Tänk om rutan spricker. Värme leder till utvidgning, vilket kommer att få glaset på utsidan att expandera mer än insidan, eftersom akvariet kommer att kyla inifrån. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wizz Postat 28 augusti 2008 Författare Dela Postat 28 augusti 2008 Ok... men för rengöring av pumpar och annan utrustning skulle det kanske funka.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Manks Postat 28 augusti 2008 Dela Postat 28 augusti 2008 tv-shop Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wizz Postat 28 augusti 2008 Författare Dela Postat 28 augusti 2008 Införskaffat en var ute på lunchen .. 199kronor kostade den där en enkel smidig modell... ute på Hisingen i GBG. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zooks Postat 28 augusti 2008 Dela Postat 28 augusti 2008 Fungerar den bra? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wizz Postat 29 augusti 2008 Författare Dela Postat 29 augusti 2008 Jo den funkar men inte så effektivt som jag trodde.. Men den gör enklare jobb så som lätt ingrodda saker och sådant som man i regel fixar med en svamp och såpa.. Men var tvungen att testa.. Över allt skrivs det om just dessa maskiner.. Tror jag skall lämna tillbaks den och köpa en lite dyrare modell med bättre tryck... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.