Gå till innehåll

John´s RSM


john.w

Rekommenderade inlägg

Ja då var det dags igen efter kar med bara problem så ska jag nu starta med rätt grejer från början.

Skulle igentligen väntat med att starta eftersom jag har mycket jobb med firman nu men efter ett jobb på Biotedmarin igår så blev suget för mycket. kommer att göra en kickstart med Zeovit för att få ner värdena direkt (tabbe numro ett i det stora jag hade)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 277
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Han har beställt men där han beställer ifrån har haft semester tror jag det heter tydligen så jobbar man inte då hehe. Han skulle stöta på igen så vi får se när den kommer tar ju ett tag innan den behövs. Jag startar bara för att jag vill åt hans nya sten helt sjukt fin sten å imorrn åker den i

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

min skummare är ganska dålig tycker jag , det blir väldigt lite i själva koppen. det mesta fastnar på vägen upp i den runda delen av koppen. orkar inte riktigt över kanten kan jag tycka.

du kan borra ett litet hål i skummarlocket så höjs skummet någon mm till.. det är lustigt att det inte finns någon utgång för luften skummaren drar in.. om nu du inte redan gjort det.

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

har du en mandarin i ditt RSM?

den gick där ett tag.. LSD varianten , men den smalnade av mer o mer så för dess överlevnad flyttade jag den till mitt stora akvarie där den går nu. även om den tog lite mysis/artemia så hade den inte överlevt i RSM'et tyvärr.. på tok förlite sten för dess överlevnad i ett RSM.

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

den gick där ett tag.. LSD varianten , men den smalnade av mer o mer så för dess överlevnad flyttade jag den till mitt stora akvarie där den går nu. även om den tog lite mysis/artemia så hade den inte överlevt i RSM'et tyvärr.. på tok förlite sten för dess överlevnad i ett RSM.

mvh manne

Oki synd hade en mandarin i mitt förra kar och jag gillar dom skarpt

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...