Gå till innehåll

John´s RSM


john.w

Rekommenderade inlägg

jag har 17 kg LS, som starthög.. dock blev det lite mycke OM man köper koraller på lite större LS bitar senare.. , men jag gissar att du ska köpa fraggar för ditt projekt , så kör på så lustiga

stenar som möjligt i formen.. det är då man kan få fram roliga formationer på röset.

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 277
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Hej är väldigt nyfiken på hur du upplever 6055'an i ditt RSM, är den för kraftig? Har bett Triton lägga undan en så fort dom kommer in, började nästan tro att jag var dum som ens funderade på att stoppa i en sån i ett RSM då jag inte sett någon annan som gjort det.

PS. dags att fixa fram första bilden nu DS.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Blev rätt skitförbannad på att pumpen lät mycket men efter en 15min så blev den tyst. Jag trodde den skulle bli alldeles för kraftig för det karet men ted insesterade på att jag skulle ta den vilket jag absolut inte ångrar. Man kan köra fullt ös utan att det stör å skulle det bli för kraftigt är det ju bara att sänka hastigheten

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
du får ta lite bilder sen när den har dykt upp.!

mvh manne

Skall jag absolut göra har kollat på en ramp som heter powerbrite men tror faktiskt att denna blir mycket bättre dels för att den ger 20 000 k vilket jag gillar mer än 10 000 sen skall ju lumilusen ha powerleds vilket powerbrite inte har ända nackdelen är att den kostar 10ggr så mycket

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...