Gå till innehåll

Forum


DanneG

Rekommenderade inlägg

Tja,

Kolla i bland länkarna som finns här på denna site. Där finns länkar till ett svenskt forum och flera skandinaviska samt givetvis andra utrikiska. Finns en annan somav någon anledning inte var länkad, men när jag precis kollade den så såg jag att det var mycket låg aktivitet där. Vill inte posta länken då jag inte minns reglerna på detta forum och inte orkar läsa på :)

Länkarna hittar du bland menyerna precis under bannern om du inte redan visste.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tja,

Kolla i bland länkarna som finns här på denna site. Där finns länkar till ett svenskt forum och flera skandinaviska samt givetvis andra utrikiska. Finns en annan somav någon anledning inte var länkad, men när jag precis kollade den så såg jag att det var mycket låg aktivitet där. Vill inte posta länken då jag inte minns reglerna på detta forum och inte orkar läsa på :)

Länkarna hittar du bland menyerna precis under bannern om du inte redan visste.

Finns ju www.saltvattensakvariet.se ,men den är rätt död.

Ok tach för svaren. ska kolla lenkarna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tja,

Kolla i bland länkarna som finns här på denna site. Där finns länkar till ett svenskt forum och flera skandinaviska samt givetvis andra utrikiska. Finns en annan somav någon anledning inte var länkad, men när jag precis kollade den så såg jag att det var mycket låg aktivitet där. Vill inte posta länken då jag inte minns reglerna på detta forum och inte orkar läsa på :)

Länkarna hittar du bland menyerna precis under bannern om du inte redan visste.

Det är ju bara löjligt om man inte får posta länkar till konkurerande sajter det vore lite väl blåögt.

Om jag får varning för den länken så bryr jag mig ej. Sverige är ingen diktatur då borde inte SG vara det heller..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vi är alla vänner och vi gläds åt att det finns många forum på Internet, både i Sverige och utomlands. Alla bidrar på något sätt, och vilket som är bäst får var och en avgöra baserat på intresseinriktning. Det finns ingen missunnsamhet från vår sida mot något annat forum.-gruppkram-

Om någon undrar något, så sänd ett PM så lovar jag 100% raka svar tillbaka.

Om någon saknar någon länk så sänd ett PM så lägger vi till denna i vårt länkarkiv.:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...