Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat
  • Författare

Hej ALLA!

Har nu pratat lite med Patrik, och han sa att han hade det fullbokat de närmsta 4 helgerna, annars fick vi bestämma när vi ville komma. Så tidigast blir det helgen 18-19 oktober. Så jag tänkte att vi får bestämma tillsammans när vi vill åka och vilken dag det är som passar oss bäst (lör lr sön). PMa mig även om ni har bil och kan ta den, så jag vet ungefär hur det ligger till :)

Jag kan ju börja med att säga att söndagar passar bäst för oss, eftersom Kim jobbar vissa lördagar. Och vi skulle gärna ta det i slutet av oktober eller början av november, eftersom vi eventuellt ska till Amsterdam i mitten av nov.

//Mariam

Postat

Om jag fattat det rätt så bor han i närheten av Lund. Är det ok för en helsingborgare att haka på detta?

Postat

Sjöbo var det ja. Där har man varit och jobbat många gånger.

Skulle varit intressant att se.

Postat
  • Författare
Om jag fattat det rätt så bor han i närheten av Lund. Är det ok för en helsingborgare att haka på detta?

det är väl självklart att du kan haka på, det e bara kul att träffa nytt folk :)

Postat

Säg gärna vilken helg det blir, så säger jag om jag kan. Jag har bil annars. Du kan ju också starta en omröstning om olika datum.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.