Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Väldigt läckra saker... Vad är det för blå krabat på sista bilden före butiken-bilderna- den var ju enormt cool. Ngn slags manet? En sådan som en vanlig dödlig inte kan ha i sitt kar gissar jag...

MVH Peter

Postat

Hej!

Wrang: Ingen aning....

Jimmy: Japp har fler, ska lägga upp dom på min hemsida

Aeri: 25cm ungefär om jag inte minns tokigt...

Wotan: Jupp det är en Manet, modell okänd..

Postat

Jagär ganska säker.. men inte helt...Har lästnånstans att den gula ringen finns på dom frånIndiska oceanenmedande från andra ställen inte har den, plus att det är ungdjur som har den, att färgen fösvinner när de blir äldre..men som sagt jag är inte helt säker, men den har alla andra kännetecken.

Postat

Tjena Niklas

Kanonfina bilder. Vad har du tagit dem med för kamera? Riktigt bra kvalite.

//Joppe

• 3 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
Postat

Funkar Eos 10D bra? funderade på en 20D men köpte en Nikon D70 istället och la mellan skillnaden på objektiv.. smiley1.gifnästa gång du åker dit hojta till så följer jag med och fotar... smiley4.gif

Postat

Ugglan: Japp, jag är väldigt nöjd med 10D, men man kan nog säga att de flesta digitala systemkamerorna håller god kvalitet. Och som du skriver så är gluggarna minst lika om inte mer viktiga.

O resan.. Bjuder du så kan vi åka imorrn!

Jower: smiley37.gif

• 1 år senare...
  • 2 år senare...
Postat

Nu drar jag ner till Berlin och skall förhoppningsvis få tid att beskåda Berlin Aquarium. Får se om det slår Monacos offentliga akvarier. Utefter bilderna i denna tråd ser det lovande ut.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...