Guest jentan Postat 20 september 2004 Postat 20 september 2004 Tänkte höra om någon var intresserad av att resa bort tex. en fre-lör-sön till ex Danmark eller Tyskland???Vore kul med en utflykt med människor med samma intresse...Snacka akvarium, shoppa, u name it! Citera
Vitamin Postat 20 september 2004 Postat 20 september 2004 Jaaa shoppa, jippiii... .*jag skickar med min fru*Nåja, skämt & sido, en sån sak skulle väl gå att genomföra, många vill alltid, men det är svårt att få mycket folk att hänga på... Fast alla Skåningar har ju närma till både Tyskland & Danmark, så vi här nere borde ju inte vara så svårflörtade! Och till alla medresenärer som kommer lite längre uppifrån, har vi nu släppt en bok som heter "lär dig förstå det Skånska språket på 30 minuter"...Endast 10:- på närmaste turistbyrå! Citera
Niclas Postat 20 september 2004 Postat 20 september 2004 Hm.. Språk... är det inte ett talfel?Förlåt men jag kunde inte låta bli. Citera
Vitamin Postat 20 september 2004 Postat 20 september 2004 Hm.. Språk... är det inte ett talfel?Förlåt men jag kunde inte låta bli. Det är ju just därför boken finns... Dohhh...Nu låter du precis som min 08:a fru!!! Citera
petrol Postat 21 september 2004 Postat 21 september 2004 Ahh.. Har du oxå importerat en 08:a? Det har jag med Citera
Klubbsson Postat 21 september 2004 Postat 21 september 2004 Tja varför inte, fast det får nog bli efter jul då mitt nya kar är uppe Citera
Guest jentan Postat 21 september 2004 Postat 21 september 2004 MMM, vi får hålla kontakten helt enkelt!Vore kul om det blev av Citera
Guest B-O-M-A Postat 23 september 2004 Postat 23 september 2004 Klart intressant för det vore kul med en liten rundresa.Vem/Vilka skall hålla i trådarna? Citera
Guest jentan Postat 25 september 2004 Postat 25 september 2004 Det är väl det ingen vet...Vi får väl se vilka som är intresserade och seden så får vi ta oss vidare Citera
JFerm Postat 27 september 2004 Postat 27 september 2004 Mors!Jag är på!Förra trippen var ju helt ok Kan gärna ta på mig "hålla-i-tråden-rocken" om ingen annan vill.Har varit över sundet några gånger, det är ju lätt hänt när man bor i Skåne //Jörgen Citera
Guest B-O-M-A Postat 27 september 2004 Postat 27 september 2004 Jag är som sagt var intresserad, fast jag jobbar jämna helger.Så för min del går ju bara ojämna helger .För min del spelar det ingen roll om det blir Danmark eller Tyskland. Citera
Vitamin Postat 27 september 2004 Postat 27 september 2004 Tja, va f-n! Jag hänger också på om det skulle bli något av det. Jag är ledig om ca. två veckor. Sen kan jag hänga på... En tripp till Danmark är ju aldrig fel, att åka till Tyskland ett par dagar har jag inte tid med, men en hel dag i Danmark ska väl gå att fixa!Vem kör? Citera
Guest jentan Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 Tjooohoo... Vore riktigt skoj om det kunde bli nått...Vi får hålla varandra ajoure Citera
aengus Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 Ahh! jag är också med på detta spektakel, absolut en liten trip till denmark är skoj. Citera
PeterP Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 Ja för fasen jag hängerpå.....Jag kör om vi behöver fler bilar....MVH Peter Citera
HyperBamse Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 skulle vara väldigt kul att följa med men det som passar bäst är en lördag eller söndag....MVHTomas Citera
Guest B-O-M-A Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 Är det någon som har öppet en söndag i Danmark?Kanske dags att kolla med de Danska "handlarna" om och framför allt NÄR det är läge att besöka dem, inget kul om det är tomt i karen . Citera
HyperBamse Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 helt rätt B-O-M-A...Det bästa voreväl kanskeomman gjorde en intresse lista för att se ungefär hur många som ska med och sedan kolla vilken butik/butiker man ska besökaoch deras öppetider... Kanske någrabutiker med väl fyllda akvarium och kanske man kan kontakta dem och stämma av så kanske de kan jobba extra för våran skull om vill blir en bunt handlar sugna akvaristerKanske någon som har varit i danmark förut kan ta på sig och kolla upp lite info... någon med lite erfarenhet och inte nykomling som jag MVHTomas Citera
jimmy Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 Inte för att jag har med det att göra menb det besta är nog att åka en dag mitt i veckan.Då har ni större öppettider på en lördag brukar det bara vara öppet till 2 eller nått sånt och av erfarenhet vet jag att det är inte lätt att hinna med flera butiker när det är ett gäng akvarister som ska kolla runt och ev handla.Ni slipper även turisterna på vägrna som annars kommer över på fredag eller lördag Citera
HyperBamse Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 Visst det bästa vore att åka mitt i veckan men de flesta jobbar och kan kanske inte komma loss från jobbet så helgen är väl det bästa om det ska passa många annars blir det väl så att alla tar ledigt och åker när det passar dem bäst.....lite synd isåfall... då blir det ju ingen akvarieresa med lika sinnade utan säkert en utflykt med tant och ungar för en del...... själv har jag inte just det problemet så kanske kan vara lite skönt MVHTomas Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.