Gå till innehåll

Åka på akvarieresa???


Guest jentan

Rekommenderade inlägg

Tänkte höra om någon var intresserad av att resa bort tex. en fre-lör-sön till ex Danmark eller Tyskland???

Vore kul med en utflykt med människor med samma intresse...

Snacka akvarium, shoppa, u name it!

smiley17.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jaaa shoppa, jippiii... smiley2.gif.*jag skickar med min fru*

Nåja, skämt & sido, en sån sak skulle väl gå att genomföra, många vill alltid, men det är svårt att få mycket folk att hänga på... Fast alla Skåningar har ju närma till både Tyskland & Danmark, så vi här nere borde ju inte vara så svårflörtade! Och till alla medresenärer som kommer lite längre uppifrån, har vi nu släppt en bok som heter "lär dig förstå det Skånska språket på 30 minuter"...smiley37.gifEndast 10:- på närmaste turistbyrå!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är som sagt var intresserad, fast jag jobbar jämna helger.

Så för min del går ju bara ojämna helger smiley2.gif.

För min del spelar det ingen roll om det blir Danmark eller Tyskland.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, va f-n! Jag hänger också på om det skulle bli något av det. Jag är ledig om ca. två veckor. Sen kan jag hänga på... En tripp till Danmark är ju aldrig fel, att åka till Tyskland ett par dagar har jag inte tid med, men en hel dag i Danmark ska väl gå att fixa!

Vem kör? smiley37.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest B-O-M-A

Är det någon som har öppet en söndag i Danmark?

Kanske dags att kolla med de Danska "handlarna" om och framför allt NÄR det är läge att besöka dem, inget kul om det är tomt i karen smiley4.gif.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

helt rätt B-O-M-A...

Det bästa voreväl kanskeomman gjorde en intresse lista för att se ungefär hur många som ska med och sedan kolla vilken butik/butiker man ska besökaoch deras öppetider...

Kanske någrabutiker med väl fyllda akvarium och kanske man kan kontakta dem och stämma av så kanske de kan jobba extra för våran skull om vill blir en bunt handlar sugna akvarister

Kanske någon som har varit i danmark förut kan ta på sig och kolla upp lite info... någon med lite erfarenhet och inte nykomling som jag smiley37.gif

MVH

Tomas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att jag har med det att göra menb det besta är nog att åka en dag mitt i veckan.

Då har ni större öppettider på en lördag brukar det bara vara öppet till 2 eller nått sånt och av erfarenhet vet jag att det är inte lätt att hinna med flera butiker när det är ett gäng akvarister som ska kolla runt och ev handla.

Ni slipper även turisterna på vägrna som annars kommer över på fredag eller lördag

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Visst det bästa vore att åka mitt i veckan men de flesta jobbar och kan kanske inte komma loss från jobbet så helgen är väl det bästa om det ska passa många annars blir det väl så att alla tar ledigt och åker när det passar dem bäst.....

lite synd isåfall... då blir det ju ingen akvarieresa med lika sinnade utan säkert en utflykt med tant och ungar för en del...... själv har jag inte just det problemet så kanske kan vara lite skönt smiley37.gif

MVH

Tomas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...