aerie Postat 26 september 2004 Dela Postat 26 september 2004 Hoj! Överväger att göra mig av med min elddvärgkejsare men då jag aldrig sett såna i butikerna så har jag ingen riktig koll på vad den kan vara värd. Själv har man ju fiskar mest för att folk ska ha något att titta på när de tittar på karet,tråkigt att peka ut vad som är koraller. Övertog den själv begagnad,denkäkar allt vad jag provat med,rör inte koraller och är rent allmänt snäll mot de andra invånarna i karet. Någon som har lite koll på sånt? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 26 september 2004 Dela Postat 26 september 2004 Skulle gärna köpa den av dig om du bara hade bott närmare migÄr den mycket röd? det finns ju ex som är lite blekare och med mer gult på kroppen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 26 september 2004 Dela Postat 26 september 2004 Alltså jag har redan tingat den .Frågan är bara vad den skall kosta Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 26 september 2004 Dela Postat 26 september 2004 Hittade denna länkenhttp://www.marinedepotlive.com/324234.htmldär kostar den 38 dollar antar jag att det är.De har ju säkert betydligt större omsättning på fiskar än vi så här i Sverige går den säkert upp lite också . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest C.caeo Postat 26 september 2004 Dela Postat 26 september 2004 Runt 600:- har jag för mig att den jag hadde kostade. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 27 september 2004 Dela Postat 27 september 2004 Om Dimorb inte tar den... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vitamin Postat 27 september 2004 Dela Postat 27 september 2004 Jag tror den brukar ligga runt 475:- i butik... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
xperx Postat 27 september 2004 Dela Postat 27 september 2004 Frågan är väl hur gärna nån vill ha den. det brukar ju kunna driva upp priset ...Har sett den för ca 600:- i butik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.