Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Som det der ut just nu så kommer det en serie nya T5armaturer på marknaden inom loppet av 4-6 veckor, vi väntar på första exemplaren till Triton för utvärdering.

Vi återkommer när modellutbudet och prisbilden är spikat

Postat

Så här ser dom ut.

Kommer i 24W,39W,54 och 80wW längd med 4,6,8,10 rörs konfigurationer till att börja med.

Alla modeller har elektroniskt styrd kylning och separata hi-end reflektorer,dimmbara versioner kompatibla med GHL/profiluxdatorer

post-1065-14468916346595_thumb.jpg

post-1065-14468916346676_thumb.jpg

Postat

Antingen ligger Kungsbacka för nära Danmark och du har skrivit ett istället för en. (mycket låg humor)

Eller så fattar jag absolut ingenting. Jag tycker all info du kan få ut om produkterna är en supertillgång vart du än stoppar in den. Helt ärligt.

Armaturen ser jättesnygg ut har du fått några mått. Centimeter är väl ingen reklam ?

Postat
Antingen ligger Kungsbacka för nära Danmark och du har skrivit ett istället för en. (mycket låg humor)

Eller så fattar jag absolut ingenting. Jag tycker all info du kan få ut om produkterna är en supertillgång vart du än stoppar in den. Helt ärligt.

Armaturen ser jättesnygg ut har du fått några mått. Centimeter är väl ingen reklam ?

Danmark ligger väl alltid för nära, eller?

Centimeter är väl ingen reklam ?

Jag har hört det användas på krogen i reklamsyfte ;-)

Postat

Hehehe den var bra!

millimeter då råååååå ??

Längden o bredden vet man ju men tjockleken e ju lite intressant den med.

Snart dags för mej o gå hem märker jag.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...