Lilla Nemo Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 Just nu ser det ut så här som bilden visar.Jag behöver någon bra tejp eller lim för att fästa sladd-dosan i skåpet. Kan inte borra i skåpet för att få fast den. Jag har testat med självhäftande kardborreband men den bara lossnar hela tiden för det fäster så dåligt.Tacksam för tips! Citera
zooks Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 Testa med en bra mattape, det brukar funka att fästa upp sånt med. Citera
crille Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 jag hittade fina sladdosor på rusta, med ett hål i ena ändan, så det var bara att skruva dit. Citera
Lilla Nemo Postat 6 december 2008 Författare Postat 6 december 2008 OKVar hittar man matttejp då? Är det sån här silverfärgad tejp? Citera
crille Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 mattejp har klister på båda sidor, kolla hos färghandlaren Citera
_Manne_ Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 är där någon form av fästmöjlighet för buntband, så är det en enkel lösning..mvh manne Citera
Lasse Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 ElinOm du känner någon som är dekoratör/skyltuppsättare så vet de säkert vad den sk röda flygplanstejpen är för något. Det är en dubbelsidig tejpe med mycket kraftigt klister som håller uppe det mesta. Mattejp brukar inte vara så stark.MVH Lasse Citera
Lilla Nemo Postat 7 december 2008 Författare Postat 7 december 2008 OK, tack. Tyvärr känner jag ingen skyltuppsättare men jag får väl höra mig för. Citera
Kjelle Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 Just nu ser det ut så här som bilden visar.Jag behöver någon bra tejp eller lim för att fästa sladd-dosan i skåpet. Kan inte borra i skåpet för att få fast den. Jag har testat med självhäftande kardborreband men den bara lossnar hela tiden för det fäster så dåligt.Tacksam för tips!Hos Clas Ohlson ( http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=55481264 ) hittar du väggfästen för grendosa. Citera
Lilla Nemo Postat 8 december 2008 Författare Postat 8 december 2008 Hos Clas Ohlson ( http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=55481264 ) hittar du väggfästen för grendosa.Perfekt!!Ska kolla nästa gång jag är på Clas Ohlson Citera
Micke.T Postat 8 december 2008 Postat 8 december 2008 PL 400 sen jävla sitter den.........för alltid hihihihih Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.