hbmannen Postat 26 december 2008 Dela Postat 26 december 2008 som sagt nu har ja tröttnat på alla min stjärnpolyper. Ja skulle helst vilja få död på dom på naturlig väg. finns den vägen.? och gå med spruta är ingen idé. då ja har säkert en miljon minst av olika sorter..finns det nått som äter polyperna.?finns det inga alternativ. så får man kanske sälja av den stenen där det är som mest på.lite vill ja nog ha kvar, som går att kontrollera. / Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 26 december 2008 Dela Postat 26 december 2008 Mina klarade av en euphyllia rätt bra, annars brukar ju de kunna svepa av bland skivisar och liknande. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 26 december 2008 Författare Dela Postat 26 december 2008 hmm ja mina klättrar på en euphyllia nu. så det måste va nått kralligare Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 27 december 2008 Dela Postat 27 december 2008 Har en sten med stjärnpolyper på, och det har satt sig två knappar på den, se resultatet här: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 28 december 2008 Författare Dela Postat 28 december 2008 åfan. då ska ja ta å fragga knappar å placera ut överallt sen ska man bli av med knapparna oxo hur? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 28 december 2008 Dela Postat 28 december 2008 Knapparna kan du ta loss med en stekpincett om du över upp vinkeln du drar loss dem från stenen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 28 december 2008 Författare Dela Postat 28 december 2008 nu så ska vi se om dom jävlarna vill dö ska ta lite bilder nu. sen om ett par dar osv.. .. kanske man inte behöver plocka ner hela tanken.hoppas hoppas hoppas... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 29 december 2008 Författare Dela Postat 29 december 2008 den som vill ha lite av dessa djävlar är välkommen hit å skörda.. snart åker alla stenar med detta skrotet ut Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 29 december 2008 Dela Postat 29 december 2008 den som vill ha lite av dessa djävlar är välkommen hit å skörda.. snart åker alla stenar med detta skrotet ut Du har inte funmderat på att ge dig in i marknadsföringskariären, låter som du har en talang för detta. Skämt å sido så är dessa fina bara man får dem på rätt ställe så sätt ut en annons så får du säkert intressenter! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 29 december 2008 Författare Dela Postat 29 december 2008 haha njea säljare skulle ja inte kunna bli. ja skulle inte ens kunna sälja dessa till min värsta fiende hur som helst så åker ja å hämtar en ny tank i kväll, sen blir det till å flytta över allt som ja vill ha i imorrn. men tänkte låta allt "överblivet" ligga i en annan tank med belysning å cirk. så får vi se om nån vill ha nått av det sen.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 29 december 2008 Författare Dela Postat 29 december 2008 jaha då står man där med skägget i brevlådan. den saten som skulle sälja mig den nya tanken, sålde den innan ja hann dit. fast vi pratade typ en kvart innan ja skulle åka..Ja hatar folk som inte håller va dom lovar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spooky Postat 29 december 2008 Dela Postat 29 december 2008 Tråkigt Hoppas du hittar en annan snabbt då. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 29 december 2008 Författare Dela Postat 29 december 2008 får beställa en ny. då vet ja att ja får den iaf om ja inte hittar en beggad med lite kul mått snabbt.. men det verkar svårt.alla vill ha lika mycket betalt för en begagnad som man får en ny för, bara för att det följer med nån hemma snickrad möbel, som inte den värsta uteliggaren skulle vilja visa upp för nån annan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 29 december 2008 Dela Postat 29 december 2008 Snopet att stå där för att hämta och så finns inget att hämta. Tänk bara på att det inte går fort med leveranser av nya heller. Jag tror jag fick vänta 4 veckor innan det var klart. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 29 december 2008 Författare Dela Postat 29 december 2008 jo men det klarar ja av att vänta om ja får det ja vill.tanken på beggat va just att det kunde va ett billigt alternativ, tills den man beställt kommer.men ja får väl gott städa ur min stora burk å lägga allt i ett par tunnor så länge, så ja kan massa ur stortanken ur huset å in i garaget till den hittar ett nytt hem att förgylla Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.