pepe Postat 16 januari 2009 Postat 16 januari 2009 Jag behöver Levande Sten och bor i Stockholm. Vem är bäst på det? Ska inte ha så mycket sten, men vill dock ha fin sten - gärna många små. Citera
salar Postat 16 januari 2009 Postat 16 januari 2009 Triton i täby fick sten i veckan som luktade bättre än personalen,allså färsk och fin.Patrik Citera
Vargklo Postat 16 januari 2009 Postat 16 januari 2009 Det finns flera affärer som har Levande Sten. Sortimentet beror lite på när de fisk sin senaste sändning. En bra anledning att åka runt och kolla! Citera
Scubahawk Postat 16 januari 2009 Postat 16 januari 2009 Aquarium Stockholm/Akvarieleasing som ligger i Sundbyberg har också alltid fin sten. Min kommer därifrån och den är verkligen jättefin. Citera
Arcticreef Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 Triton i täby fick sten i veckan som luktade bättre än personalen,allså färsk och fin.PatrikHUR mycket bättre än personalen, skulle nog jag vilja veta innan jag vågar köpa någon sten....? Citera
salar Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 Stenen luktade sommar äng!Leffes akvarie blöta fingrar osbågsätande och gitarr spelande borde lukta ända till Basel.Patrik Citera
Laggeman Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 Stenen luktade sommar äng!Leffes akvarie blöta fingrar osbågsätande och gitarr spelande borde lukta ända till Basel.PatrikDå hade jag köpt sten från en annan butik, den ska ju lukta hav, inte sommaräng. Citera
salar Postat 17 januari 2009 Postat 17 januari 2009 Jimmy det va nog den sämsta liknelse jag gjort.Patrik Citera
Arcticreef Postat 21 januari 2009 Postat 21 januari 2009 Stenen luktade sommar äng!Leffes akvarie blöta fingrar osbågsätande och gitarr spelande borde lukta ända till Basel.PatrikNär du säger det sa anar jag faktiskt en doft som känns som en blandning av akvarium, ostbagar och härsket fingerfett pa gitarrsträngar. Kan det vara Leffe Triton...? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.