Postat 23 januari 200916 år Eftersom det händer en del roligt i akvariet då och då så tänkte jag att det skulle vara kul med en humortråd. Ett litet bidrag på en av mina sjöborrar som såg ut så här en morgon.Nää, det är inte "photoshoppat" den såg ut så på riktigt.
Postat 23 januari 200916 år Eftersom det händer en del roligt i akvariet då och då så tänkte jag att det skulle vara kul med en humortråd. Ett litet bidrag på en av mina sjöborrar som såg ut så här en morgon.Nää, det är inte "photoshoppat" den såg ut så på riktigt.Det här var extra kul, eftersom det inte syns nån bild...-skrattar hysteriskt
Postat 23 januari 200916 år Vi har en tråd om borrar som klär ut sig, riktigt kul ibland.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=13283
Postat 23 januari 200916 år hehe jag hadde en sjöborre som kamouflerat sig med ett halvt tunze nanostream fäste som gått av. Den tom la den med radien så det stämde mot dens taggar
Postat 23 januari 200916 år hehe jag hadde en sjöborre som kamouflerat sig med ett halvt tunze nanostream fäste som gått av. Den tom la den med radien så det stämde mot dens taggarFinns det någon kodnyckel till detta inlägg ??
Postat 24 januari 200916 år I tråden som Datucka hänvisar till så såg det inte klokt ut när en borre bär om kring på min powerhead.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.