YeeL Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 Eftersom det händer en del roligt i akvariet då och då så tänkte jag att det skulle vara kul med en humortråd. Ett litet bidrag på en av mina sjöborrar som såg ut så här en morgon.Nää, det är inte "photoshoppat" den såg ut så på riktigt. Citera
Slanten Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 Eftersom det händer en del roligt i akvariet då och då så tänkte jag att det skulle vara kul med en humortråd. Ett litet bidrag på en av mina sjöborrar som såg ut så här en morgon.Nää, det är inte "photoshoppat" den såg ut så på riktigt.Det här var extra kul, eftersom det inte syns nån bild...-skrattar hysteriskt Citera
YeeL Postat 23 januari 2009 Författare Postat 23 januari 2009 Hehe, jag såg det. Nu kanske det är bättre efter min ändring. Citera
DaTrucka Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 Vi har en tråd om borrar som klär ut sig, riktigt kul ibland.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=13283 Citera
YeeL Postat 23 januari 2009 Författare Postat 23 januari 2009 Det roliga är väl att de tror att de kamouflerar sig. Citera
wrang Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 hehe jag hadde en sjöborre som kamouflerat sig med ett halvt tunze nanostream fäste som gått av. Den tom la den med radien så det stämde mot dens taggar Citera
oveb Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 hehe jag hadde en sjöborre som kamouflerat sig med ett halvt tunze nanostream fäste som gått av. Den tom la den med radien så det stämde mot dens taggarFinns det någon kodnyckel till detta inlägg ?? Citera
petrol Postat 24 januari 2009 Postat 24 januari 2009 I tråden som Datucka hänvisar till så såg det inte klokt ut när en borre bär om kring på min powerhead. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.