_Manne_ Postat 5 mars 2009 Postat 5 mars 2009 riktigt snyggt mattias.! fin scape med stenarna, ser som det är mycket yta som är ledigt för tillväxt.mvh manne
Mattias Postat 5 mars 2009 Författare Postat 5 mars 2009 Tack skall ni ha !Joo det finns gott om plats, för massor av koraller. Det goa är att det går att placera runt om på mina revpelare, det är ju synliga ifrån flera håll Fler bilder kommer, bara jag kan ställa in kameran och vattnet fått klarna lite mer.
h0llowman Postat 6 mars 2009 Postat 6 mars 2009 tjenare mattias !! skönt att allt gick bra med packningen och färden hem!!!!! vart ju skit bra både med ljuset och korallerna hoppas anemonerna sätter sig på något bra ställe nu och att clownerna börjar leka igen åt dig ..=).kommer att bli ännu grymmare sen när alla koraller gått in sig lite tänkte på eufyllian och skivisarna ...känns skit skönt att se att fisken och korallerna kommit i rätt akvarium =P..mvh peter
NephruruS Postat 7 mars 2009 Postat 7 mars 2009 Vackert Mattias ! Kommer bli kanon det här det syns ju redan nu! =)
Hultis Postat 22 mars 2009 Postat 22 mars 2009 Trevligt att träffas igår Mattias på nåt sätt har jag missat din tråd iaf..? hur som haver kommer det bli kanon fint! revpelarna fick du till bra, är dom bara staplade på varandra?
Mattias Postat 22 mars 2009 Författare Postat 22 mars 2009 Tjenna ! Jorå ql att träffa fler i Värmland, stenarna är bara staplade på varandra.
Mattias Postat 23 mars 2009 Författare Postat 23 mars 2009 Eftersom jag inte klarar att fota, fick det bli en film vid matdags.
NephruruS Postat 23 mars 2009 Postat 23 mars 2009 Trevlig film Mattias ser hel nice ut på så här kort tid som du haft det igång =)
Mattias Postat 30 mars 2009 Författare Postat 30 mars 2009 Det har inte hänt så mycket sista tiden, lite brunalger är väl det mest dramatiska....Montipora digitataEuphylliaTroligen en "Ländströmmare"Actinodiscus sppEuphylliaMontipora digitataAnemon id ?EuphylliaMontipora hodgsoniAnthelia "Ländström"Zooanthus sppDendronephthya klunzingeriLysmata wurdemaniZebrasoma flavescensZebrasoma veliferumGramma loretoJag är fortfarande inte kompis m inställningarna på kameran, men det tar sig.
h0llowman Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 grymma bilder mattias =)... ser mycket bra ut ../// peter
amatören Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 ja...underbara bilder......du har fått till ett riktigt snyggt kar!
NephruruS Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Riktigt läckra bilder Mattias. Gillar verkligen Montipora hodgsoni och knapparna
garfish Postat 31 mars 2009 Postat 31 mars 2009 Som alla andra säger, snygga bilder du fångar! /Gustaf
Mattias Postat 1 april 2009 Författare Postat 1 april 2009 Riktigt läckra bilder Mattias. Gillar verkligen Montipora hodgsoni och knapparna Kan skicka med en bit om du vill ?
NephruruS Postat 1 april 2009 Postat 1 april 2009 Kan skicka med en bit om du vill ?Ja det vore riktigt nice faktiskt !
Mattias Postat 1 april 2009 Författare Postat 1 april 2009 I morgon skall jag kanske till Örebro, får se om jag kan hitta nåt spännande
Mattias Postat 2 april 2009 Författare Postat 2 april 2009 Blev en tur till Örebro.Knallgrön Sinularia sppMontipora danae spp "Superman"Cycloseris tenuisMontipora peltiformisFavites abtidaKanske inte världens bästa bilder, men ni ser väl kanske vad det är.Slänger upp några kassa helbilder oxå...Bilderna gör inte karet rättvisa
_Manne_ Postat 2 april 2009 Postat 2 april 2009 grymmesnyggt, spec superman'en , ett jälka hav med euphyllior du fått ihop.! helbilderna gör aldrig karet rättvisa, that's life.mvh manne
Rekommenderade inlägg