tobias.nero Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 En fråga angående Maxima av er som har erfarenhet, ni har inte problem med eremiter som ger dig på den? Citera
papi Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 Nej inte mer än att de kliver runt på skalet då och då. Nått angrepp på själva musslan har det aldrig varit (förutom när jag själva tappade ett fd eremitskal rätt ner i musslan) Jag har blåbenade eremiter. Citera
Syd Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 Jag har varit ute för detta, en blåbenad eremit åt upp min mussla. Har inte haft några eremiter sedan dess. Citera
greger Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 Om blåbenade eller andra revsäkra eremiter ger sig på en mussla, så är den med största sannolikhet döende eller full av parasiter (vilket i princip är samma sak)Däremot sä är inte alla eremiter revsäkra (den röda dardanus t.ex.) Citera
tobias.nero Postat 5 februari 2009 Författare Postat 5 februari 2009 Ok, tack för svaren. nu har jag ingen mussla men jag såg att dom hade problem i butiken med eremiterna. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.