kimett Postat 17 februari 2009 Dela Postat 17 februari 2009 Letar efter någonstans med bra kvalite på LS och ett relativt billigt pris och som student är det inte så att man har bil att ta sig runt med direkt. Så frågar er som vart runt lite vad priserna ligger på i de olika butikerna i området. Vet att Herkules hade typ 140:-/kg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trollsvans Postat 17 februari 2009 Dela Postat 17 februari 2009 140-150 är nog vad de flesta tar häromkring.Däremot skulle jag nog inte köpa på herkules, den stenen har legat där i en evighet.Själv köpte jag min första portion sten på Marinakvariet, är riktigt nöjd, massor med liftare och smådjur kom med.Ett alternativ som student är att försöka få tag i begagnad sten, då kan du komma ner till 40 kr kilot. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wizz Postat 17 februari 2009 Dela Postat 17 februari 2009 Ciklidhuset har LS från 80kr för begagnad och upp till 140kr per kil.Men ring och kolla om han har Begagnad sten hemma först.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kimett Postat 18 februari 2009 Författare Dela Postat 18 februari 2009 Låter som att jag ska höra lite med Cilklidhuset då... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Crillo Postat 18 februari 2009 Dela Postat 18 februari 2009 Hör med Marinakvariet också, tror han kan ha bra pris på ny sten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gnarkill Postat 28 februari 2009 Dela Postat 28 februari 2009 Vad kan en Frigolit låda med LS kosta i runda slängar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ahab Postat 28 februari 2009 Dela Postat 28 februari 2009 Packade just en och fick ner 20 kilo men då var det välpackat. Så 20 x stenpriset omkring 140:-( i butik) 2800:-. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gnarkill Postat 28 februari 2009 Dela Postat 28 februari 2009 okej för jag funderar på att kanske starta upp ett till lite större kar här hemma och jämnför priserna här uppe i norr med priserna där nere hos er. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 8 mars 2009 Dela Postat 8 mars 2009 Jag var hos Ted i kungsbacka får någon vecka sedan och han hade odlad sten , ja handgjord sten som legat i havet i 6 år typ och samlat på sig organismer. Vi köpte 12 kilo och det kosta 1200kr men jag tror det var ett lite special pris då vi köpte en del annat också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.