Gå till innehåll

saltvattens fragg möte värmland o västragötaland


jupiter

Datum för fraggträff, Värmland och Västra Götaland, kl. 13 hemma hos Jupiter  

9 användare har röstat

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Rekommenderade inlägg

Hejsan.

Jag vill ordna en fragg bytar dag i Bengtsfors ligger 10mil söder om karlstad 10mil norr om uddevalla.

Jag fixar upp ett akvarium som man kan lägga i sina fraggar i så kan man byta o sälja som man vill.

skulle vara jätte trevligt om så många som möjligt kan möta upp på detta finns gott om plats.

Jag har också en del teknik som jag skall sälja av UV-C, streamers m.m och varför inte om ni har det med så ta med det finns kanske nån som är intresserad!

lite om mitt akvarium!

600l diy akvarium med opthiwhite glas uppbyggd med levandevägg "om man kan kalla det så" jag har inte mkt koraller och så i det ännu då det är ganska nystartat.

kom igen nu och möt upp alla som vill komma fyll på tråden ju fler vi blir desto bättre:W:

träffen äger rum den 4 april 2009 kl 13:00

mvh Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

aj då mkt synd men är det så att ett annat datum passar bättre för merfalden så är det ändringsbart kanske kan nån moderator fixa till omröstning "kan nog inte det själv" när det passar bäst sista lördagen i mars eller dom två nästkommande lördagarna!

mvh Peter.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hej.

Jag ser verkligen fram emot att träffa er från värmland med så jag hoppas vi kan få till en passande dag vet inte om nån moderator sett det men jag kanske skulle skriva ett pm å fråga om det går att få till en omröstning i en befintlig tråd. får se om dom ser detta annars så får jag kontakta dom i morgon.

mvh Peter.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hej.

har idag bjudit in våra norska vännner på denna träff.

dom har 28/3 en jätte träff i Drammen men det finns finns ett intresse att komma på vårat möte

just nu så är det svårt att bedömma ett datum då tre st sagt olika datum kom igen detta kan bli årets jätte träff om vi bara sammarbetar lite.

jag förstår att det kan kännas långt att åka men tänk på det att jag har varit på varenda träff åt andra hållet och jag har åkt själv så bjud till lite nu.

mvh peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hej.

Nu har jag fått fyllt på med lite koraller Tackar "elnico" mkt trevligare att se i det nu :)

det är 7st som röstat och det blir den 21/3-09.

vet att det är några som kommer som inte har röstat med.

hoppas vekligen vi kan bli många som kommer på träffen nu!!!!!!!!

mvh Peter.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hej.

Jag har ett 540l aluminium akvarium ombyggt till en sump 200kr vill jag ha för det passa på att hämta vid träffen :)

"annons med bilder kommer till helgen när jag är hemma igen"

mvh Peter.

denna är nu såld och hämtad.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hejsan.

tänkte klargöra det eftersom det kommit några pm om träffen.

det är naturligtvis inget krav att ha med sig fraggar men om man har några att sälja eller byta så är det ett bra tillfälle nu.

har satt igång mitt fragg akvarium i sumpen så där kan visa upp sina koraller om man vill.

mvh Peter.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej

Jag kommer gärna, kanske tar jag jag med mig nån fragg också!

//Tomas.

hej thomas jätte kul att du kommer.

jag vet att niklas "elnico" skall komma med så du kan ju samåka med han men det kanske ni redan pratat om.

mvh Peter.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hejsan.

ja då börjar det närma sig träff dagen :)

ser framemot dagen i ära, det skall bli jättekul att stå värd för en träff!

vet inget fast antal som kommer men jag tror vi blir några stycken iaf!

Jag skall fixa så det blir lite smörgåsar med massa olika tillbehör då det är en bit att resa för en del av er och då kan det vara gott å få nått i magen!

min adress är

Skolgatan 23

66632 bengtsfors

hem: 0531 12051

mob: 070 6931031

välkommna

mvh Peter Magnusson

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...