a.nilson Postat 7 december 2009 Författare Postat 7 december 2009 Tittade in på håkanstorp idag o så råkade det bli 4 nya koraller o 2 fiskar! han hade fått en ny liten sändning. Bilder på inköpen kommer när fotografen "framkallat" bilderna. Funderar dock på ommöblering ibland korallerna samt att skaffa en revpelare så jag får plats med mer. Citera
_Manne_ Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 Nice anders.!! vad blev det för fiskar ?mvh manne Citera
Laggeman Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 Köpte du deras fina Navarchus? Den är kanonfin! Hade det inte varit för att de kan gå på musslor och knappar så hade det varit mitt nästa inköp, oavsett priset... Det är min absoluta drömfisk! Citera
a.nilson Postat 7 december 2009 Författare Postat 7 december 2009 Nice anders.!! vad blev det för fiskar ?mvh manneEn snygg liten fjärilsfisk (chartodon vagabundus) som går på jobb o betar glasroser o sen blev d en clarki som gör den andre sällskap hos Bengan. Citera
_Manne_ Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 En snygg liten fjärilsfisk (chartodon vagabundus) som går på jobb o betar glasroser o sen blev d en clarki som gör den andre sällskap hos Bengan.vad kul.. alltid trevligt med lite ny fisk i baljan.. för min del så tittar jag lite extra på karet när man fått i lite ny fisk.. man får en go känsla..mvh manne Citera
a.nilson Postat 7 december 2009 Författare Postat 7 december 2009 vad kul.. alltid trevligt med lite ny fisk i baljan.. för min del så tittar jag lite extra på karet när man fått i lite ny fisk.. man får en go känsla..mvh manneJag är på jakt efter några specifika fiskar till karet här hemma, jag hoppas hitta dom snart. har letat länge nu så jag hoppas att nån handlare lyckas få tag i dom snart. Citera
_Manne_ Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 Jag är på jakt efter några specifika fiskar till karet här hemma, jag hoppas hitta dom snart. har letat länge nu så jag hoppas att nån handlare lyckas få tag i dom snart.sånt kan ta sin tid.. men man får hållas sig tills det händer.. annars har man förmycket fisk när det väl händer.. siktar själv på en liten kirurg sen när kuben är iordning..mvh manne Citera
a.nilson Postat 7 december 2009 Författare Postat 7 december 2009 sånt kan ta sin tid.. men man får hållas sig tills det händer.. annars har man förmycket fisk när det väl händer.. siktar själv på en liten kirurg sen när kuben är iordning..mvh mannefår för mig ibland att byta ut all fisk jag har i karet, men sen vet i fan vad jag skulle vilja ha istället. det man har vet man ju funkar bra, är friska o man har ju haft många av dom sen de var ganska små. men förr eller senare blir det väl ändå till att byta ut dom. Citera
Bengan Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 Fotografen lägger ut bilder imorgon, han är för trött för tillfället. Citera
a.nilson Postat 7 december 2009 Författare Postat 7 december 2009 Fotografen lägger ut bilder imorgon, han är för trött för tillfället.går bra. tack för bilderna i förväg. Citera
Bengan Postat 9 december 2009 Postat 9 december 2009 Fotografen har gjort vad han kunnat med bilderna, men är inte nöjd. Citera
a.nilson Postat 9 december 2009 Författare Postat 9 december 2009 Ska försöka få till nån helbild snart. Citera
Yodelking Postat 9 december 2009 Postat 9 december 2009 Fina bilder!!! Synd att inte nya fisken var med! Citera
a.nilson Postat 9 december 2009 Författare Postat 9 december 2009 Fina bilder!!! Synd att inte nya fisken var med!Den går i karet på jobb o betar glasrosor. ska leta mer fisk nästa vecka när man kan sticka från jobb lite tidigare. Citera
a.nilson Postat 9 december 2009 Författare Postat 9 december 2009 Min "lilla" sjögurka.Helbild i kass kvalité. (2 av 6 rör tända) skall försöka få upp ännu en 6x80w i nästa vecka. Citera
Freddi Postat 10 december 2009 Postat 10 december 2009 Det ser ju riktigt Najs ut Herr. Nilsson !!Fina bilder som vanligt , Bengan har gjort ett bra jobb igen !! Citera
a.nilson Postat 10 december 2009 Författare Postat 10 december 2009 Det ser ju riktigt Najs ut Herr. Nilsson !!Fina bilder som vanligt , Bengan har gjort ett bra jobb igen !!Det börjar rätta till sig men saknar fortfarande revpelare eller liknande i mitten. Ska se vad jag kan hitta för nåt sen. Citera
a.nilson Postat 13 december 2009 Författare Postat 13 december 2009 Tittade ut till Patrik idag o bytte några "fraggar". Nu är de i alla fall på plats i karet o ev i morgon så börjar om-möbleringen i karet. Citera
a.nilson Postat 15 december 2009 Författare Postat 15 december 2009 Imorgon så ska det möbleras om ordentligt bland korallerna. Ev så kommer Bengan upp o hjälper till. Kommer bilder på före/efter möbleringen. Citera
a.nilson Postat 19 december 2009 Författare Postat 19 december 2009 Bilder kommer imorgon. Är inte riktigt färdig med möbleringen. (blir aldrig riktigt nöjd)ska se det går att hitta nåt kul i mellandagsrean till karet. Hehe Citera
a.nilson Postat 20 december 2009 Författare Postat 20 december 2009 lite nya bilder. tyvärr så är kvalitén lite si o så eftersom d e taget med mobil.musslor (ska ha tag i några till.)min svarta clown har blivit snittad av en kirurg. Citera
Freddi Postat 20 december 2009 Postat 20 december 2009 Hmm, det ser ju riktigt bra ut detta Herr Nilsson !!Dock kunde du ju tagit bort klämman i första bilden !! Citera
a.nilson Postat 20 december 2009 Författare Postat 20 december 2009 Hmm, det ser ju riktigt bra ut detta Herr Nilsson !!Dock kunde du ju tagit bort klämman i första bilden !!:smiley9:det har du rätt i. tänkte inte en på den förrän nu. well well shit happens. Citera
Freddi Postat 20 december 2009 Postat 20 december 2009 Fick med mig pelarn hem till dig!!Den är packeterad i en spann med is !!!Får ta och tina upp den till dig!! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.