a.nilson Postat 4 januari 2012 Författare Postat 4 januari 2012 Ser riktigt schysst ut! vad många watt är dessa på?tackar. håller på o leker för fullt med inställningarna för att hitta det som känns/ser bäst ut. dessa monduler är på 72w st. Citera
a.nilson Postat 4 januari 2012 Författare Postat 4 januari 2012 Det ser intressant ut Anders !!!tackar! läge sen du var nere nu, så det är väl snart tid. Citera
a.nilson Postat 4 januari 2012 Författare Postat 4 januari 2012 ser sjukt snyggt ut anders.Jesper: 75w stycket. AI ramper.mvh mannetackar.dessa monduler är enligt kartongen på 72w st. Citera
_Manne_ Postat 4 januari 2012 Postat 4 januari 2012 tackar.dessa monduler är enligt kartongen på 72w st.Ajaj.. Bantat ner dom.. :)Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
a.nilson Postat 4 januari 2012 Författare Postat 4 januari 2012 Ajaj.. Bantat ner dom.. :)Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalksamma som innan bara bättre dioder o lins. Citera
a.nilson Postat 4 januari 2012 Författare Postat 4 januari 2012 2 bilder från sidan. LED vit 15% blå 17% royal blue 18% Citera
wrang Postat 4 januari 2012 Postat 4 januari 2012 Vart köpte du dessa ramper?Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Citera
a.nilson Postat 4 januari 2012 Författare Postat 4 januari 2012 Vart köpte du dessa ramper?Sent from my iPhone 4S using TapatalkHåkanstorp zoo i malmö. Citera
a.nilson Postat 6 januari 2012 Författare Postat 6 januari 2012 lite nya bilder. fiskarna var för snabba för att fastna på bild.montipora ljusgrön med lila kant o röd-bruna polyp. Citera
a.nilson Postat 16 januari 2012 Författare Postat 16 januari 2012 har länge brottats med höga näringsvärde i båda karen, äntligen så är de på väg ner! orsaken till de höga värdena är troligen MYCKET mat o den frysta har inte blivit avskölj innan den åkt i karet. nu återstår det bara att få bort alla jä_la glasrosor. Citera
a.nilson Postat 20 januari 2012 Författare Postat 20 januari 2012 har idag införskaffat en ny mussla, Scolymia Australis samt en acanstrea rainbow fragg.bilder kommer under morgondagen om jag får till några som liknar nåt. Citera
_Manne_ Postat 20 januari 2012 Postat 20 januari 2012 har idag införskaffat en ny mussla, Scolymia Australis samt en acanstrea rainbow fragg.bilder kommer under morgondagen om jag får till några som liknar nåt.Fanns där inget roligt... :) funkar kameran bättre imorgon ??Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
a.nilson Postat 20 januari 2012 Författare Postat 20 januari 2012 Fanns där inget roligt... :) funkar kameran bättre imorgon ??Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalkska försöka få till nån bild med mobilen imorgon, det blir ju som det blir med mobil. Citera
a.nilson Postat 21 januari 2012 Författare Postat 21 januari 2012 några (dåliga)bilder på inköpen. mobilkameran är absolut inte rättvis när det gäller färgerna.fler bilder kommer inom kort. Citera
nike83 Postat 21 januari 2012 Postat 21 januari 2012 blir jättenyfiken på din mussla ! hoppas du vill fixa bättre bilder på den! Citera
Tweeny Postat 21 januari 2012 Postat 21 januari 2012 med risk för att vara lite jobbig. Men jag har läst ett par sidor bakåt, men du har 55 sidor så jag läste inte alla sidor. Hittade inget om vad du har för fiskar i karet o hur många o sånt. Vilken jobbig fråga va? eller kanske inte jobbig fråga men jobbigt o långt svar...=) nyfiken. Citera
a.nilson Postat 21 januari 2012 Författare Postat 21 januari 2012 Snyggt! Var beställde du AI-lådorna från?Tackar. Beställde dom av håkanstorp zoo i Malmö. Citera
a.nilson Postat 21 januari 2012 Författare Postat 21 januari 2012 som sagt freddi, det var ett tag sen sist nu så det börjar bli hög tid o ses.Nike83: jag ska försöka fixa bättre bilder på musslorna. om inte annat får Bengan titta förbi med kameran. Citera
a.nilson Postat 21 januari 2012 Författare Postat 21 januari 2012 (ändrat) med risk för att vara lite jobbig. Men jag har läst ett par sidor bakåt, men du har 55 sidor så jag läste inte alla sidor. Hittade inget om vad du har för fiskar i karet o hur många o sånt. Vilken jobbig fråga va? eller kanske inte jobbig fråga men jobbigt o långt svar...=) nyfiken.inte alls jobbig, detta kar har blivit flyttat o omstartat för ca 1 år sen. fiskarna har bytts ut några gånger eftersom jag tycker det börjar växa ur karet.just nu är där:1st Acanthurus olivaceus (ska säljas)1st Acanthurus sohal (ska säljas)2st svarta clowner2st Mandarinfiskar9st Pseudanthias squamipinnis1st Plectranthias inermis1st Amblyeleotris steinitzi (tror jag det är)sist men inte minst 1st Neocirrhites armatusså om jag inte räknat fel eller missat någon så 18st. Ändrat 21 januari 2012 av a.nilson Citera
a.nilson Postat 22 januari 2012 Författare Postat 22 januari 2012 Idag blev det till att byta kol, rengöra skummare o pumpar samt byta vatten. Blir till att ge sig på det lilla karet ikväll o byta där med. När allt klarnat så ska jag försöka ta några nya bilder. Citera
soft_jonis Postat 29 januari 2012 Postat 29 januari 2012 Tack för titten! bättre fiskelycka nästa gång:) Citera
a.nilson Postat 29 januari 2012 Författare Postat 29 januari 2012 Tack för titten! bättre fiskelycka nästa gång:)Tro det eller ej men den var i fällan 2gg efter ni åkt o båda gånger strullade fällan. :(Hojtar till när den är fångad o går i sumpen så bestämmer vi dag o plats. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.