Guest Landskrona Postat 23 oktober 2004 Postat 23 oktober 2004 skulle det vara möjligt att förvara LS i ett akvarium med bra cirkulation utan skummare i 1-2 månader tills man har fått igång sitt huvudkar helt?tacksam för svar Citera
Niclas Postat 23 oktober 2004 Postat 23 oktober 2004 Japp, gärna lite ljus också o värme om den står kallt Citera
Guest Landskrona Postat 23 oktober 2004 Postat 23 oktober 2004 perfekt! nu blev jag gladtack för det snabba svaret Citera
Linnex Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 För min del rör det sig om några veckor.Hur är det med typ plasttunnor för regnvatten?... eller Frysväskor?Vilken temperatur räcker? Citera
jimmy Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 ta å köp en plast tunna på 200 liter om stenen får plats där i å sen ner med en cirkulationspump å saltvatten.Se till å ha lagom värme annars så dör det som är i stenen å som niklas säger gärna lite ljus men det är svårt i en tunna.Du har inte nåt gammalt akvarium att ha det i Citera
Linnex Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Nej ingen extra som inte är igång, Men jag har regnvattenstunna, doppvärmare, pumpar och MH. Citera
Clownen Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Har precis sålt mina sötvattensfiskar och har slängt ner 55kg LS som kommer att stå några veckor i väntan på att min utrustning kommer. Aquascaping är jobbigt men roligt .Lycka till! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.